קייס גאנם ביקש לעזוב את הפועל באר שבע אחרי מאת'רוול

איתן טיבי, קייס גאנם | דני מרון

בהתאם לתוצאה, במועדון יחליטו אם לאפשר לו לעזוב להפועל חיפה, שמוכנה לממן את שכרו. גם שחקנים נוספים יעזבו. גולדברג החלים ויפתח, טאהא ו-ויטור תורגלו שוב יחד. מתח לקראת פרסום הסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תערוך היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מאת'רוול (החל מ-20:15, ישיר בספורט2). המאמן יוסי אבוקסיס תרגל אתמול הרכב מעט שונה מזה שתורגל שלשום: שון גולדברג בצד שמאל של ההגנה לאחר שהתאושש מהפציעה ולכן דודי טויטו יפתח על הספסל. מיגל ויטור יפתח לצד לואי טאהא ובחוד יפתח כנראה ג'ונתן אגודלו ולא אנתוני וארן שתורגל לסירוגין. כלומר, המאמן מתכנן שני שינויים ביחס למשחק מול לאצ'י, כשתומר יוספי ואיתמר שבירו יישבו על הספסל. במרכז הקישור תורגלו גם הפעם מרואן קבהא ומריאנו בריירו.

קייס גאנם, רמזי ספורי ודוד קלטינס לא תורגלו כלל ולעתים גם עברו לשחק בעמדה אחרת. גאנם פנה לראשי באר שבע והודיע באמצעות סוכנו אבי נימני כי הוא רוצה לעבור להפועל חיפה לאחר המשחק. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בספורט1 ביום שישי. לאור בדיקות הקורונה של השחקנים שהתקבלו אתמול, לרשותו של אבוקסיס יעמוד סגל מלא. נאור סבג לא ייכלל בסגל. לקריית שמונה והפועל תל אביב הצטרפו גם מ.ס אשדוד ומכבי נתניה שמתעניינות בשחקן.

בבאר שבע מבינים שנוצרה להם הזדמנות טובה להעפיל לשלב הבתים ולסיים את העונה הנוכחית עם אפשרות גם לרווח תפעולי. בצוות המקצועי החליטו להקרין לשחקנים תקצירים מתוך המשחקים האחרונים של הסקוטים, שניצחו פעמיים ברציפות בליגה. "הם אולי במקום נמוך בטבלה, אבל הם בקו עליה בשני המחזורים האחרונים", היה המסר שהועבר לשחקנים.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג; מריאנו בריירו, מרואן קבהא, ז'וסואה, אלטון אקולטסה, סינטאיהו סלליך; ג'ונתן אגודלו.

שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי