רפי שועה: "אין סרט שמכבי חיפה תקבל את הסכום ששילמה על ירדן"

ירדן שועה | אודי ציטיאט

בן דודו של החלוץ, שביקש לעזוב, עלה לשידור ב-103FM: "אתם לא רוצים אותו? תשחררו. יש הצעה של 500 אלף דולר על 50 אחוז מהכרטיס". גיא פלג: "הוא לא נתן גול אחד וכל היום בכותרות. די כבר עם ירדן שועה הזה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ירדן שועה ממשיך לספק כותרות שליליות בקצב מסחרר. אחרי שביקש לעזוב באופן מיידי את מכבי חיפה, עתידו נמצא על הפרק וקבוצות כמו בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והאקסית בני יהודה כבר הביעו בו עניין. כזכור, החלוץ נרכש בזמנו ב-1.4 מיליון דולר מהקבוצה משכונת התקווה ונחשב להבטחה גדולה, אלא שמאז חלה ירידה חדה ביכולתו ובהתנהגותו וכתוצאה מכך גם בתג המחיר שבשלב זה מהווה מכשול בנוגע לשחרורו.

האזינו לדברים

היום (רביעי) עלה לשידור אצל גיא פלג ב-103FM רפי שועה, בן דודו של ירדן, שסיפר את הצד שלו: "ירדן לא טוב לכם ואתם לא רוצים אותו, תשחררו אותו. את הסכום ששילמתם לבני יהודה אתם לא יכולים לקבל עליו, כי אין סרט כזה. מכבי חיפה קיבלה עליו שלוש הצעות והם לא רצו לשחרר אותו בשום אופן. אני מכיר את ההצעות".

גיא פלג, מגיש התכנית ואוהד ידוע של מכבי חיפה, מאס במצב: "אני אגיד לך את האמת, אתמול צייצתי בטוויטר שנמאס מירדן שועה. קחו אותו ותביאו את הכסף ששולם. די, די, די! הבן אדם לא נתן גול אחד וכל היום בכותרות. על מה מדובר? את מי הביאו? אלון מזרחי? די כבר עם ירדן שועה הזה. שילך לבית"ר ירושלים, ינשק את המנורה ויעזוב אותנו. יאללה, הביתה. לך לבית"ר. תעזוב אותנו, אנחנו קבוצה רצינית עם שחקנים רציניים. כל היום הוא חולה. ראיתי אותו במסעדה לפני שבועיים. וואו, איזה גודל, הבן אדם גוש שרירים, אל יווני – וכל היום הוא חולה, כואבת לו הבטן. תן לו כדור נגד שלשולים, אולי יש לו בעיית גזים? אני כועס על ירדן הזה. מה הוא עשה בכדורגל הישראלי?".

רפי שועה ענה: "אם אתה לא רוצה את ירדן, תשחרר אותו. מי שעשה אותו כוכב גדול זו התקשורת, הוא בחיים לא דיבר על עצמו ואף אחד לא דיבר שהוא כוכב גדול. עזוב מניירות. אם אתה לא רוצה מישהו בחברת החדשות, אתה אומר לו שלום, ביי. עכשיו יש מצב שאי אפשר לקבל את הכסף ששילמתם. יש הצעה של 500 אלף דולר על 50 אחוז מהכרטיס, תשחררו".

ירדן שועה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי