בשל הקושי במציאת זרים: סכנין חזרה לאופציית כרם ארשיד

כרם ארשיד, נאור פסר
כרם ארשיד, נאור פסר | עדי אבישי

שחקנים מתנגדים להגיע בשל התפשטות הקורונה, חלוץ הפועל רעננה שוב על הפרק. נדבק נוסף במועדון: הפיזיותרפיסט עמראן גנאים, שיצא למשחק בנתניה. השחקנים יצטרכו להיבדק מחדש לפני שיחזרו לאימונים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

התפשטות הקורונה בבני הסכנין לא עוצרת והיום (רביעי) הודיע המועדון כי הפיזיותרפיסט עמראן גנאים נמצא חיובי לנגיף: "במסגרת 'משחק הקורונה', גנאים נכח עם השחקנים באופן מלא והיה רשום בטופס הקבוצה. הפיזיותרפיסט חש בתסמינים מזה מספר ימים, ביצע אתמול בדיקה ונמצא חיובי", נמסר בהודעת המועדון. בסכנין עדיין מחכים להוראות משרד הבריאות ומנהלת הליגות לגבי החזרה לאימונים, כאשר בכדי שהדבר יתאפשר השחקנים יצטרכו לעבור בדיקות חדשות.

במקביל, במועדון רוצים להתחזק באופן מיידי והמטרה המרכזית היא לצרף שלושה זרים נוספים, למרכז השדה ולהתקפה, אולם בשלב זה לא מעט שחקנים מתנגדים להגיע לישראל בשל התפשטות הקורונה.

בעקבות כך, נראה כי בני סכנין תחזור לאופציית כרם ארשיד. החלוץ ניהל שיחות עם ראשי המועדון בשבועות האחרונים והצדדים לא הגיעו לסיכום, בעיקר כי בקבוצה כעסו על דרישותיו. ביומיים האחרונים, המשא ומתן התחדש וארשיד עשוי להגיע לסיכום עם סכנין השבוע. "ארשיד היה ונשאר ברשימות שלנו ואם יסכים לתנאים שלנו, הוא יהיה כאן", אמרו בסכנין.

מוחמד אבו יונס
גם הפיזיותרפיסט נדבק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי