הפועל ת"א עונה לבוזגלו: "ניסיון לסחוט כספים ולהתעשר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

האדומים הגישו את כתב ההגנה על תביעת הענק שהגיש הקשר כנגדם על סך שני מיליון שקלים: "הוגשה בחוסר תום לב. הציג בפני הקבוצה מצג שווא שקרי בנוגע למצבו הרפואי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בתחילת החודש מאור בוזגלו הגיש תביעת ענק על סך שני מיליון שקל נגד הפועל תל אביב על שחרורו לאלתר למרות שהיה תחת חוזה. לפני מספר ימים נשלחה תגובת המועדון לתביעה, האדומים דורשים לבטלה וטענו טענות קשות כלפי השחקן.

"התביעה מופרכת וחסרת כל בסיס ושנועדה לניסיון לסחוט כספים. דין התביעה להידחות או להימחק על הספק בשל היעדר עילה ו/או חוסר ניקיון כפיו של התובע. התביעה הוגשה על ידי התובע בחוסר תום לב מובהק ותוך ניסיון להתעשר שלא כדין על חשבון הנתבעת".

"התובע הצטרף לשורות הנתבעת אחרי שעבר מספר פציעות קשות וחוזרות בברך ימין. לאור זאת, קבעו הצדדים בהסכם בי במקרה בו ייפצע שוב ברצועה הצולבת בברך הימנית, יגיע תוקפו של ההסכם לידי סיום באופן מיידי. הנתבעת הלכה שולל ע"י התובע, שלא גילה לא במהלך המו"מ לפני החתימה כי הוא עבר פציעות עם בברך שמאל. לאחר הפציעה ביקשה התברר לנתבעת כי חברת הביטוח החריגה מהכיסוי הביטוחי הן את ברך ימין ואת את ברך שמאל של התובע".

כתב ההגנה של הפועל ת"א לתביעת מאור בוזגלו | צילום מסך

"התובע הציג בפני הנתבעת מצג שווא שקרי בנוגע למצבו הרפואי. אין לתובע כל עילת תביעה בגין הסכומים הנתבעים, שכן רכב לשימושו של התובע ומגורים הינן זכויות זכויות שהיו מגיעות בהיותו לתובע בהיותו עובד של הנתבעת ולצערי עבודתו. מהשסתיימו היחסים, התובע אינו זכאי לקבל סכומים כלשהם עבור רכב ו/או מגורים".

"התובע, מסיבות השמורות עמו, סירב לעבור טיפול רפואי שהומלץ לו על ידי אורטופד מומחה, על פיו היה עליו לעבור ניתוח על מנת לחזור לכשירות. בדחותו הצעת המומחה, לא עמד התובע בנטל הקטנת הנזק החל עליו על פי הדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי