שחקן נוסף נמצא חיובי בבני סכנין, שבירכה על עצירת ליגת העל

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

גם דניאל טוויזר, שהשלים 90 דקות ב-7:0 לנתניה, נדבק בנגיף, וכמוהו גנאים, מנהל אירוע . במועדון כועסים: "התרענו מראש, נמשיך לפעול לביטול תוצאת 'משחק הקורונה'" ומרוצים מהחלטת הממשלה: "הבריאות מעל הכל"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שחקן נוסף בבני סכנין, עשירי במספר, נמצא הבוקר (חמישי) חיובי לקורונה. העולה החדשה הודיעה כי דניאל טוויזר, שהשלים 90 דקות ב"משחק הקורונה" מול מכבי נתניה, בו הובסה הקבוצה מהמגזר 7:0, נדבק בנגיף. בנוסף אליו נדבר גם ג'מאל גנאים, מנהל אירוע במועדון והאיש שמלווה את השחקנים במשחקי החוץ. הוא נכח באופן מלא בקרב השחקנים בחדר ההלבשה משחק נגד נתניה ועל כן נמצא חיובי לקורונה.

ובחזרה לטוויזר. השחקן, שסובל מתסמינים, הצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים אשר נמצאו חיוביים לקורונה וביניהם מחמוד קנדיל, ראמי חמאדה, מוחמד אבו ניל, יזן נסאר, חסן חילו, בהג'ת בשיר, עלי אבו ריא, איקוום אוטין ומארון גנטוס כזכור, גם המאמן אלדד שביט והפיזיותרפיסט עמראן גנאיים נדבקו בנגיף.

"התרענו על הסוגיה הזאת לפני המשחק מול נתניה", הבהירו בכעס סכנין והוסיפו: "אנחנו ממשיכים לבחון ערכאות משפטיות בכדי לבטל את תוצאת המשחק מול נתניה". בינתיים, בניגוד להרבה קבוצות בליגת העל, בסכנין בירכו על ההחלטה להקפיא את הליגה ולשוב לאחר שהתחלואה תרד. "הבריאות של השחקנים ואנשי הצוות חשובה מהכל. זה הגיע באיחור, אבל טוב שהליגה תיעצר עד שכולם יבריאו", אמרו במועדון.

אלדד שביט מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי