בהפועל ת"א אישרו: לא יגיע רכש בכיר. ניסיונות לשכנע את קוטליה לעזוב

לבאן קוטליה
לבאן קוטליה. יישאר עד ינואר לפחות | הפועל תל אביב, רשמי

בשל מגבלה תקציבית, האדומים לא צפויים לשדרג את הסגל. מי שעשוי להצטרף הוא דן עזריה, אשר עלותו נמוכה. לחצים על החלוץ לעזוב תמורת פיצוי. אחרי כיפור: האוהדים ימחו מול הבתים של כל הבעלים בו זמנית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נערכים ברצינות לאפשרות שהקבוצה לא תצרף אף שחקן בכיר. כידוע, המועדון נמצא תחת מגבלה תקציבית וכל חריגה נוספת תוביל, כנראה, לאי קבלת הסיוע הכספי ממשרד האוצר. במקביל, שחקני הקבוצה נדרשו לקצץ בהתאם לרמת השכר שלהם. מהבכירים, מתנהל משא ומתן מול הקפטן עומרי אלטמן, לו הסכם עזיבה לקבוצה בחו"ל תמורת 300 אלף יורו.

בנוסף, בהפועל תל אביב מנסים לשכנע את החלוץ לבאן קוטליה קוטליה לעזוב את הקבוצה תמורות פיצוי, בדומה למהלך שעשו עם עומר בראון הפנמי שסיים לאחרונה את דרכו. גורם בכיר במועדון אישר בפני ספורט1 כי קיימת אפשרות ריאלית שלא יגיעו שחקנים משמעותיים עד תום המועד והפנים בכל הנוגע לרכש הם כבר אל עבר חלון ההעברות של ינואר 2021.

מי שכן עשוי להצטרף, אך בוודאי לא נחשב לרכש משמעותי, הוא דן עזריה ששיחק בהפועל כפר סבא ונבחן בהפועל תל אביב כבר מספר שבועות. עלותו של הקשר נמוכה ומתאימה למגבלות המועדון. באשר לבלם החדש-ישן אדי גוטליב, שעדיין ממתין להופעת הבכורה שלו, במועדון מתקשים בשלב זה להעביר את חוזהו ברשות לבקרת תקציבים.

במקביל וכתוצאה מהמצב, המחאה של חלק מאוהדי הפועל תל אביב נגד ההנהלה נמשכת. אתמול נוסף לגל גם זאב גרינברג, כשאל ביתו הגיעו מספר אוהדים שקראו לו לעזוב את המועדון ביחד עם האחים איציק ושרון ניסנוב. לאחר יום כיפור ובהתאם למגבלות הסגר, האוהדים צפויים להפגין בו זמנית מול בתיהם של כל בעלי הקבוצה.

מחאת אוהדי הפועל תל אביב
מחאת אוהדי הפועל תל אביב | HTA בפייסבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי