בראון התיר את חוזהו בהפועל ת"א, אלטמן סרב לקצץ בשכרו

כפי שפרסמנו בחמישי, הקשר הפנמי שהגיע רק הקיץ ולא הצליח להרשים - קיבל פיצוי כספי ועזב. במועדון ביקשו מהקפטן שיוותר על 30%. מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל בגובה 300 אלף יורו. יש רצון לצרף שחקן התקפה נוסף

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב של ניר קלינגר פתחה את העונה רע מאוד עם שני הפסדי ליגה רצופים לראשונה מאז 1960. בחודרוב הודו שבניית הסגל השנה הייתה לא טובה וכעת החלו השינויים. עומר בראון, הקשר הפנמי בן ה-26 שהגיע רק הקיץ אך כבר מההתחלה רצו לשחררו – התיר את חוזהו במועדון, כפי שפרסמנו כבר בחמישי שעתיד לקרות.

בראון, שהגיע בהעברה חופשית, חתם בזמנו לשנה עם אופציה לעונה נוספת. הוא היה אמור להגיע למבחנים בלבד אך הוחתם להפתעת הצוות המקצועי. בראון לא שותף במחזור הפתיחה נגד הפועל כפר סבא, ובמחזור השני נגד מ.ס אשדוד עלה מהספסל בדקה ה-69. בראון לא הרשים את הצוות המקצועי והוא ייקבל פיצוי כספי של מספר חודשים.

כעת בהפועל רוצים לצרף שחקן התקפה נוסף, או זר או ישראלי כאשר המו"מ מול גיא מלמד שאינו נמצא בתוכניות של מכבי נתניה – נמשך.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1004310

בינתיים ישנן גם צרות מול הקפטן עומרי אלטמן. הקשר התבקש לקצץ 30% משכרו העומד על 160 אלף יורו לעונה וכרגע סרב. אלטמן כבש את שני השערים של האדומים העונה, בליגה ובגביע הטוטו. נזכיר כי אלטמן מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל בגובה 300 אלף יורו לעונה. הקפטן העלה סטורי לאינסטגרם במדי הפועל ת"א יחד עם סמיילי של לב.

האדומים, שנכנעו במשחק אימון למכבי נתניה, יקוו להשיג נקודות ליגה ראשונות במחזור השלישי כשביום שבת הקרוב (18:00, שידור ישיר בספורט3) יתארחו בסמי עופר נגד הפועל חיפה שניצחה אותם בכל ארבעת המשחקים אשתקד. הפועל לא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד. אדי גוטליב צפוי לערוך בכורה מחודשת בקבוצה.

עומרי אלטמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי