ויתרה על קונטה? דיווח: אולימפיאקוס תצרף מגן ימני מגרמניה

אנטואן קונטה | דני מרון

ביוון חשבו שהצרפתי על סף מעבר לקבוצה מפיראוס, אך בתקשורת המקומית טוענים כי מוחמד דראגר, שחקנה של פאדרבורן בעונה הקודמת, ינחת בשבת ויחתום במקומו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תפנית בעלילה: עד אתמול (חמישי), ביוון היו בטוחים כי אנטואן קונטה יהפוך בקרוב לשחקנה של אולימפיאקוס, אלא שעל פי דיווחים שונים שפורסמו היום (שישי) בתקשורת המקומית, נראה כי הקבוצה מפיראוס בחרה באופציה אחרת: מוחמד דראגר, מגנה הימני של פאדרבורן בעונה שעברה, ינחת מחר ביוון כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה בשורות האדומים-לבנים.

כבר בשבוע שעבר בדווח ב-"SDNA" כי אולימפיאקוס מעוניינת לצרף את הצרפתי של בית"ר ירושלים ואתמול אף נטען באתר אחר כי המעבר קרוב להיות מושלם. ביוון נכתב היום כי צירופו של דראגר מהווה הפתעה גדולה, לאור הציפייה שקונטה יחתום, אך כעת נראה כי הקבוצה מהבירה תיאלץ לחפש יעד אחר עבור שחקן ההגנה, שמועמד למכירה מזה זמן רב ומחזיק גם בשתי הצעות מטורקיה. כזכור, אולימפיאקוס ניסתה לצרף שחקן נוסף מבית"ר ירושלים, ליוואי גארסיה, שעבר בסופו של דבר לא.א.ק אתונה.

דראגר, בוגר מחלקת הנוער של פרייבורג, הושאל ממנה בעונה הקודמת לפאדרבורן שעלתה לבונדסליגה וכבר הספיקה לרדת לליגת המשנה. הגרמני בן ה-24, שרשם שער ושלושה בישולים בעונת 2019/20, מחזיק בדרכון טוניסאי ואף משחק בנבחרת הלאומית של אותה מדינה, אותה ייצג ב-13 הופעות עד כה.

אנטואן קונטה
ייאלץ לחפש יעד אחר | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי