מהשפעות הסגר: הפועל חיפה מתקשה לצרף מגן שמאלי זר

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

במועדון בחנו בימים האחרונים אופציה להתחזק בשחקן הגנה מחו"ל, אך הסגר מונע זאת. גאנם צפוי להיות הרכש הבא, אי ודאות לגבי קיום האימונים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה ערכו אתמול (שישי) אימון אחרון ולאחריו יצאו ביחד עם מדינת ישראל לסגר הכללי, כאשר הצוות המקצועי חילק תוכנית אימונים לתקופה הקרובה והבהיר שהאימונים ייערכו בזום וזאת למרות אי ודאות לגבי חידוש האימונים.

כידוע, לאחר ההודעה שיצאה על חידוש האימונים ביום שלישי, במנהלת הליגה הודיעו שמדובר באי הבנה מול הממשלה וכי כעת ייעשו מאמץ שהאימונים יתחדשו כבר לאחר יום הכיפורים. "זאת תהיה מכה לא פשוטה אם לא נוכל להתאמן גם פיזיולוגית וגם מנטאלית והחזרה תהיה לא פשוטה", אמרו במועדון.

מעבר לכך, נראה כי לסגר ישנה השפעה ישירה על תוכנית החיזוק. במועדון קיוו להתחזק במגן שמאלי נוסף והכוונה הייתה להביא מגן זר לאחר שהמאמן חיים סילבס בחן מספר אופציות ואף החלו שיחות עם מספר שחקנים, אך כעת מספרים בחיפה כי יתקשו להביא זרים נוספים. "אין ספק שהסגר הגיע במועד הכי לא מתאים לנו ונצטרך למצוא פתרונות מקומיים. זאת בעיה לא פשוטה עבור כולם".

מי שכן עשוי להיות הרכש הנוסף של הקבוצה הוא החלוץ קייס גאנם. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, חיפה כבר פנתה לחלוץ הפועל באר שבע שאינו בתוכניות של יוסי אבוקסיס, אך טרם קיבל שחרור מבירת הנגב. בכל מקרה בחיפה הבהירו לנציגיו של גאנם שיסכימו להמתין לו בימים הקרובים, במיוחד שגם גאנם עצמו הביע נכונות להגיע לקבוצה של סילבס.

קייס גאנם
קייס גאנם | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי