ללא קשר להחלטת בית"ר ירושלים: אזולאי הבהיר למועדון שיעזוב

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

אם החלוץ לא ימצא קבוצה בחו"ל, הוא יעבור לקבוצה אחרת בישראל. בבירה לא ישחררו אותו בלי תמורה וגם אמרו לו על כך. גורם על עסקת שועה: "כבר חודשים שאין תזוזה. מכבי חיפה יודעת מה התנאים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

החלוץ שלומי אזולאי הבהיר לבית"ר ירושלים כי יעזוב את המועדון בכל מקרה עד תום חלון ההעברות ב-12 באוקטובר, זאת ללא קשר להחלטה לגביו.

השחקן החליט כי הוא לא מעוניין להישאר בסגל במצב הקיים, למרות העובדה שבית"ר עברה לשחק במערך של שני חלוצים. אם אזולאי לא יימצא קבוצה בחו"ל, הוא ישחק בקבוצה בישראל. הבעיה כרגע היא שבית"ר לא מוותרת על דמי ההעברה ודורשת שלא יעזוב מבלי לקבל אישור, משום שלא תשחררו ללא תמורה. הפועל תל אביב רוצה לצרפו ואם בית"ר תגיע לסיכום עימה והוא לא ימצא קבוצה בחו"ל, המעבר יתרחש.

באשר למשחק האימון ביום שישי שהסתיים בניצחון 1:3, מועדון היו מרוצים מהיכולת של מספר שחקנים מול אשדוד. החזרה של אלירן עטר לכושר הבקעה מעודדת וגם ההשתלבות של מיכאל אוחנה. טל בן חיים לא נטל חלק במשחק בגלל פציעה קלה. גם עידן ורד ישוב בהמשך השבוע, משום שבמועדון לא רוצים לסכן אותו אחרי בדיקת האולטרסאונד שעבר והצביעה על מתיחה קלה.

לגבי ירדן שועה, בשלב זה לא הושגה כל התקדמות, אם כי במועדון עדיין לא מרימים ידיים לגבי העסקה ומשוכנעים שמכבי חיפה תסכים לשחררו בסכומים נמוכים הרבה יותר. מקורב לעסקה הבהיר: "אין שום הבדל בין עסקת שועה שהייתה אמורה להתרחש בתחילת החלון לבין מה שקורה עכשיו. מכבי חיפה יודעת מה התנאים של בית"ר – השאלה או קניה בסכום נמוך. אם הם לא מוכנים, הוא יכול להישאר שם".

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי