שחקני מכבי ת"א עברו בדיקה נוספת, החלוץ סרחיו אראוחו מועמד

סרחיו אראוחו | Quality Sport Images/Getty Images

הארגנטינאי בן ה-28 שמשחק בלאס פאלמס, עשוי לחזק את החלק הקדמי של האלופה. אחרי ש-10 שחקנים התגלו כחיוביים, הצהובים מחכים לתוצאות לקראת המשחק מול זלצבורג, אליו יטוסו בשלישי. קנדיל ופיבן יחזרו לסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש חיזוק בחלק ההתקפי ואחד השחקנים שמולם מנהלים הצהובים מו"מ הוא סרחיו אראוחו. החלוץ הארגנטינאי בן ה-28 שמשתייך לסגל של לאס פאלמס מליגת המשנה בספרד, שיחק בשלוש העונות האחרונות בא.א.ק אתונה, משם המאמן הנוכחי של מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס זכה להכיר אותו מקרוב.

עוד לפני המעבר למועדון הספרדי, הספיק אראוחו לשחק גם בבוקה ג'וניורס ובקבוצת המילואים של ברצלונה. בסך הכל יש לחלוץ 74 שערים ו-38 בישולים ב-281 הופעות בכל המסגרות.                        

עוד במכבי תל אביב: אחרי שעשרה שחקני מכבי תל אביב התגלו כחיוביים לקורונה, הבוקר (ראשון) נערכה במתחם האימונים בקריית שלום בדיקה נוספת לפני כניסת הצום לשחקנים ולצוות המקצועי. הבדיקות נערכו לפני האימון, בתקווה גדולה שלא יימצאו נדבקים נוספים לנגיף.

שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

השחקנים המאומתים לקורונה (יונתן כהן, ניק בלקמן, דור פרץ, דן גלזר, אנריק סבוריט, דניאל פרץ, אבי ריקן, אופיר דוידזאדה, אדוארדו גררו ודור תורג'מן) לא מתאמנים כמובן ונמצאים בבידוד, כל זאת כמובן רגע לפני משחק הגומלין מול זלצבורג ביום רביעי במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שהאלופה נכנעה 2:1 במשחק הראשון בבלומפילד ביום שלישי האחרון.

הצהובים ימריאו בשלישי בבוקר לאוסטריה ויעברו בדיקת קורונה נוספת בבוקר המשחק, על פי הנהלים של אופ"א. מי שיחזרו לסגל הוא המגן מאור קנדיל, שלא שיחק במשחק הראשון בעקבות צהובים, וכך גם הבלם שחר פיבן, שהתאושש מפציעה וייכלל בסגל.

מאור קנדיל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי