ואן דר קאפ: "גאה להודיע שאני מתחיל פרק חדש בנתניה"

קמבור, קבוצתו הנוכחית של הבלם, אישרה את עזיבתו: "נתנו את האור הירוק להעברה לאחר שיחה איתו ועם המאמן", מסר המנהל הספורטיבי. ההולנדי מחכה להגיע ארצה: "יוצא להרפתקה נהדרת". וגם: רווחים מעסקת דיא סבע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה מחכים להצטרפותו של הבלם ההולנדי קליאן ואן דר קאפ שעתיד לנחות ביום רביעי. קבוצתו הנוכחית, קמבור ההולנדית, הודיעה אתמול (שני) על הצטרפותו של הבלם לשורות נתניה. "אחרי שיחה ראשונית עם המאמן האנק דה יונג ולאחר מכן עם קיליאן עצמו, נתנו את האור הירוק להעברה", מסר המנהל הספורטיבי פוק בוי. "אנחנו מאחלים לקיליאן בהצלחה באתגר החדש ונמשיך לעקוב אחריו".

הבלם עצמו כבר התבטא כשחקן החדש של הקבוצה ברשתות החברתיות. "אני גאה להודיע שאני מתחיל פרק חדש ובכך יוצא להרפתקה נהדרת במועדון החדש שלי מכבי נתניה", כתב באינסטגרם הפרטי שלו.

בינתיים, בנתניה קיבלו בשמחה את העובדה שדיא סבע חתם באל-נסאר מדובאי. נתניה צפויה לקבל בין חצי אחוז לאחוז אחד מגובה העסקה של מלך שערי הליגה ששיחק בשורותיה עד 2018/19 (שמוערכת בשלושה מיליון יורו), כשמשמעות הדבר-היהלומים ישלשלו לכיסם סכום הנע בין 15-30 אלף יורו.

דיא סבע |

עוד בנתניה, השחקנים עדיין מחכים לקבל את תוכנית האימונים לעבודה מהבית, שנכון לרגע זה, אחת כזאת טרם נשלחה. היהלומים פתחו את העונה עם הפסד 3:2 להפועל באר שבע ובמחזור השני הביסו 0:7 את בני סכנין במה שקיבל את הכינוי "משחק הקורונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי