לאחר החזרה המיועדת לאימונים: ואן דר קאפ ינחת ברביעי

הבלם החדש של נתניה יקדים את הגעתו, בהולנד פרגנו בשיחה עם ספורט1: "מסוכן בנייחים, הבטחה גדולה". חמשת החיוביים צפויים לצאת מבידוד ביום שבת, בקבוצה מחכים להנחיות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין מחכים להוראות משרד הבריאות בנוגע להתנהלות הקבוצה לאחר הימצאותם של ארבעה משחקני הקבוצה ואיש צוות אחד כחיוביים לקורונה, כאשר עדיין לא ברור אם שחקני הקבוצה יעברו בדיקה נוספת עם חזרתה המיועדת של הקבוצה לאימונים ביום שלישי.

לאחר שנמצאו חיוביים בבדיקה ביום חמישי, אותם חולים צפויים לסיים את הליך הבידוד ביום שבת, כאשר על פי חוקי משרד הבריאות, חולה ללא תסמינים צריך לשהות בבידוד במשך 10 ימים ולא שבועיים.

מי שצפוי להמריא לישראל ביום רביעי הוא בלם הרכש קליאן ואן דר קאפ, שלאחר ההחלטה לאפשר את אימוני הקבוצה, הוחלט בקבוצה להטיסו במהירות ולא שהבלם ישמור על כושר במולדתו כפי שתוכנן.

קליאן ואן דר קאפ | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

"אנשים יכולים לחשוב שהוא האח הצעיר של וירג'יל ואן דייק מליברפול בגלל המראה שלו", פתח האנק אלברטס, כתבה של קבוצתו הנוכחית קמבור, בעיתון השבועי 'huis aan huis', את דבריו על הבלם בשיחה עם ספורט1.

"למען האמת, גם הוא מאוד מסוכן במצבים נייחים. קמבור לא הייתה מוכנה לתת לו ללכת בחינם. הוא היה שותף כמעט בכל משחקי ההכנה והוא היה מיועד לקבל יותר דקות, אפילו במשחק שלשום כי שני שחקנים חלו בקורונה ועוד כמה היו פצועים, אבל המאמן לא רצה שישחק ויפצע וזה יסכן את מעברו לנתניה. מדובר בשחקן שהוא הבטחה גדולה". יש לציין שוואן דר קאפ בכל זאת נכח במשחקה של קבוצתו.

אז מה הסיבה לעזיבה של שחקן שבמועדון שלו בונים עליו? "קמבור צריכה כסף. הם רוצים לצרף שחקן לקישור וזו הייתה הזדמנות עבורם".

קיליאן ואן דר קאפ | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי