בהפועל חיפה ממתינים לשחרורו של גאנם מב"ש. גולדנברג יצטרף?

קייס גאנם מול בן ביטון | דני מרון

במועדון מחכים בקוצר רוח לחלוץ, שסיכם את תנאיו ואמור להצטרף בהשאלה. שמו של המגן שוב עלה. שחקן בקבוצה על עצירת האימונים: "בכל העולם משחקים כדורגל, למה בישראל לא?"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל הישראלי נעצר עד להודעה חדשה, שחקני הפועל חיפה ממשיכים להתאמן באמצעות אפליקציית "זום", לצד מאמן הכושר דני ביבס ובהשתתפות אנשי הצוות המקצועי של המועדון. "השחקנים קיבלו תכנית לעבודה אירובית באופן עצמאי, האימונים כוללים בין היתר סיבולת ופילאטיס", סיפרו בקבוצה.

בדומה לשאר קבוצות הליגה אשר אינן משחקות באירופה, בחיפה ממתינים בדריכות לאישור המיוחל ממשרד הבריאות שיאפשר לשוב לאימונים מלאים בזמן הסגר. "משחקים כדורגל בכל העולם תחת הקורונה, אז גם בישראל צריך למצוא את המתווה שיאפשר לנו להמשיך בשגרה. אי אפשר לעצור הכל", אמר אחד השחקנים.

במקביל, מלבד קייס גאנם, בחיפה חושבים על רכש ומעוניינים להתחזק בשתי עמדות: מגן וקשר. תחילה חיפשו במועדון זרים, אך הקושי בעיצומו של הסגר הוריד בשלב זה את הנושא מהפרק ובקבוצה החליטו ללכת על שחקנים מקומיים. שמו של חגי גולדנברג, שיכול לשחק בכל עמדות ההגנה, עלה פעם נוספת על הפרק וצירופו ייבחן.

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג. עשוי לעזוב את הפועל חדרה | אודי צטיאט

באשר לגאנם, שעל מועמדותו להצטרף להפועל חיפה פורסם לראשונה בספורט1, במועדון מהכרמל ממתינים בדריכות רבה לשחרורו מהפועל באר שבע. כזכור, החלוץ סיכם את תנאיו בשורות הקבוצה של חיים סילבס ועשוי להצטרף בהשאלה.

בנושא אחר: הבלם בן והבה שב לאימונים מלאים ואמור להיות חלק מהסגל לאחר פגרת הקורונה. חיזוק נוסף עשוי להיות עדן בן בסט, אשר מחלים מפציעה וההערכה היא שהוא יחזור בשבועות הקרובים להתאמן עם הקבוצה. כזכור, החלוץ קיבל הודעה כי הוא אינו בתכניות של סילבס, אך במועדון מאמינים כי פגישה נוספת בינו לבין המאמן תוביל לכך שהוא יקבל הזדמנות נוספת להרשים ולהיות חלק מהקבוצה בעונה הקרובה.

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי