ניסיון הפשרה בין בוזגלו להפועל ת"א נכשל

הבוררות בין הצדדים תצא לדרך היום. הקשר תבע שני מיליון ש"ח ובמועדון טענו שמנסה להתעשר על גביהם. עו"ד תגר הציע שהאדומים ישקלו שיתאמן עמם עד שימצא קבוצה. בקבוצה בטוחים: אלטמן צריך להיות בנבחרת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאור בוזגלו הגיע להפועל תל אביב בקיץ שעבר בקול תרועה רמה אלא שהרומן בין הצדדים הסתיים בחלוף שנה אחת בלבד. הקשר שסבל מפציעה בסיום העונה שוחרר מהקבוצה ומנגד תבע את המועדון בשני מיליון שקלים. היום (רביעי) בשעות הצהריים ייצא לדרך הליך הבוררות בין הצדדים במשרדו של עו"ד עמיאל תגר.

כזכור, במועדון ענו בחזרה וטענו כי בוזגלו (32), המיוצג על ידי עורכי הדין שי אליאס ורועי אלמדאי, מנסה להתעשר על חשבונם. את הפועל ת"א ייצג עו"ד משה בן דת. כבר בשלב המוקדם היו שיחות והתכתבויות בין הצדדים. בוזגלו כעס על כך שקיבל הודעת פיטורין בטלפון. פרקליטי בוזגלו בשלב זה אינם יכולים לפנות בנושא לבית משפט אזרחי עד להכרעת הדין.

אתמול (שלישי) נעשה ניסיון לפשרה בין הצדדים כאשר הבורר עמיאל תגר הציע פתרון ביניים לפיו המועדון ישקול את החזרתו של בוזגלו לאימונים במתחם חודרוב עד אשר יימצא קבוצה חדשה אלא שהאדומים לא דנו בנושא ופסלו זאת על הסף.

מאור בוזגלו. הבוררות יוצאת לדרך | אודי ציטיאט

לאור הסגר והראות משרד הבריאות שכרגע אוסרות על הקבוצות שאינן משתתפות במפעלים האירופאים להמשיך בשגרת האימונים, השחקנים קיבלו תוכנית עבודה אישית כשבצוות המקצועי עוקבים אחריהם. במועדון מאמינים כי הקפטן עומרי אלטמן ראוי לקבל זימון לנבחרת ישראל לקראת המשחקים הקרובים. כזכור, האדומים פתחו את העונה בצורה רעה עם שני הפסדים במחזורי הפתיחה – 2:1 נגד הפועל כפר סבא וכן 2:0 נגד מ.ס אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי