בני יהודה מסרבת לשחרר את ג'אן, מגן ברזיל הצעירה יצטרף?

הקבוצה הגישה הצעה על מיקאל רנגל (21) שחקנה של פלמנגו, שנחשב לשחקן רכש עם פוטנציאל מכירה עתידי בדומה לסורו. המועדון חזר בו מההבטחה לחלוץ שיעזוב. שועה עשוי להצטרף בהשאלה אם לא יגיע לבית"ר ירושלים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל אמנם לא מתאמנות בשלב זה בגלל הסגר, למעט הקבוצות המשתתפות במפעלים האירופיים, אך הדבר לא מונע מבני יהודה להמשיך לעמול על השלמת הסגל לעונה הקרובה. הקבוצה הגישה הצעה על שחקן מסקרן במיוחד – מיקאל ראנגל, מגנה השמאלי בן ה-21 של פלמנגו ונבחרת ברזיל הצעירה.

בבני יהודה רואים בשחקן רכש עם פוטנציאל מכירה עתידי, כפי שעשו עם איסמעילה סורו שנמכר לסלטיק תמורת כ-2.5 מיליון יורו, וכפי שהם מקווים לעשות עם זרים שהצטרפו הקיץ דוגמת יוסיף מוסא ופדרו קמפוס. ראנגל ישב מספר פעמים על ספסל פלמנגו, אך לא ערך הופעה רשמית במדי הקבוצה הראשונה והוא משחק עם הקבוצה הצעירה של המועדון.

אם אכן הברזילאי יצטרף, הוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה משכונת התקווה, שלא תחזיק שישה זרים. עד כה היה נראה שהמקום של הזר האחרון נשמר לחלוץ שיחליף את דור ג'אן, אך לספורט1 נודע שבני יהודה מסרבת לשחררו למרות ההבטחה שקיבל בשלב מוקדם יותר הקיץ.

דור ג'אן חוגג
דור ג'אן | דני מרון

כזכור, השחקן פנה בתחילת חלון ההעברות להנהלה והסביר כי מעוניין לעבור לשחק בחו"ל. החלוץ, שמסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, קיבל את ברכת הדרך והבטחה שישוחרר בחינם תמורת אחוזים ממכירה עתידית. מסתבר כי לאחרונה נציגיו של ג'אן הביאו לבני יהודה מספר הצעות עליו, והמועדון חזר בו ולא מוכן לשחררו. בקרוב צפויה פגישה בין הצדדים.

בתוך כך, ג'אן צייץ היום בטוויטר והתבטא בנוגע להספקת האימונים בעקבות הסגר: "כל יום שנמנע מהספורטאים בארץ להמשיך ולהתאמן במסגרת קבוצתית גורם לנזק שייקח המון זמן לתקן בענף שגם ככה נפגע. אימונים אישיים זה טוב ויפה אבל זה לא תחליף. מייחל שאנשים יתעוררו שם למעלה בקונטרול".

בקבוצה לא שוללים אפשרות שירדן שועה יסיים את חלון ההעברות כשהוא חוזר לשחק במדים הכתומים. ברק אברמוב, לו 40% מכרטיס השחקן של חלוץ מכבי חיפה, לא יתגמש כרגע ובמידה שעסקת העברתו של השחקן לבית"ר ירושלים לא תצא אל הפועל – אופציית ההשאלה לבני יהודה תהפוך לרלוונטית יותר ויותר.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי