בכר: "לכל קבוצה יש נקודות תורפה", חזיזה צפוי לפתוח

מאמן חיפה לא הביע חשש לפני הקרב מול טוטנהאם על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 21:45, ספורט1): "נבוא לתת גאווה לכל המדינה". המועדון התנצל על הסרטון המביך של אבו פאני, ה-11 מרוסטוב ימשיכו

(גודל טקסט)

הרגע הגדול של מכבי חיפה מתקרב. הירוקים יפגשו מחר (חמישי) את טוטנהאם בלונדון לקרב על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית (21:45, שידור ישיר בספורט1) – והירוקים חולמים על סנסציה שכל אירופה תדבר עליה מול חניכיו של ז'וזה מוריניו. בינתיים, המאמן ברק בכר והקפטן נטע לביא דיברו הערב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

ראשית כל, מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דוב, ביקש להביע התנצלות על הסרטון המדובר של מוחמד אבו פאני: "אני לא מגיע בדרך כלל למסיבות עיתונאים, אבל עכשיו החלטתי לדבר מכיוון שאחרי המשחק מול רוסטוב ברוסיה, אחד מהשחקנים שלנו צולם אומר מילה שלא מכבדת את שחקן טוטנהאם, הארי קיין. אנחנו קבוצה שחרוט על דגלה שהאדם לפני השחקן. אני רוצה להביע את התנצלותי בפני טוטנהאם והקפטן שלה, הארי קיין. אנו מאחלים לכם עונה מוצלחת".

ברק בכר אמר: "הגענו למעמד מאוד מכובד, שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. משלב לשלב הרמה עולה, הקבוצות יותר חזקות. עברנו שלוש קבוצות לא פשוטות, אבל לא צריך לדבר על הרמה של טוטנהאם. גם אנחנו הרמנו את הרמה וגם מחר נצטרך להרים את הרמה עוד יותר. באמת יש אמונה שבכדורגל הכל אפשרי. אני מרגיש את השחקנים בצורה טובה, הם נחושים. נעשה הכל כדי לבוא, לשחק את המשחק שלנו ולנסות לנצח".

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

האם לדעתו הווידאו של אבו פאני ייתן מוטיבציה לטוטנהאם: "אני לא יודע מה זה יעשה להם, אבל בסופו של דבר אנחנו משחקים כדורגל ולכל קבוצה יש את המטרות שלה. אני לא חושב שזה יהיה האישיו".

איך זה בשבילו להתמודד מול ז'וזה מוריניו: "אני מאוד מכבד אותו, שמו הולך לפניו, אבל אנחנו מתייחסים למשחק. נעשה הכל כדי לשחק את המשחק שלנו ולנצח".

האם הוא חושב שהלו"ז העמוס של טוטנהאם (משחק רביעי שמונה ימים) יהווה יתרון לירוקים: "אני לא חושב שזה ייתן יתרון. כמו שראינו אתמול, טוטנהאם עשתה הרבה שינויים מול צ'לסי והרבה רוטציה. אין לי ספק שהיא תעלה מחר עם ההרכב הכי חזק ותיקח את המשחק בשיא הרצינות כדי לעבור שלה. זה חשוב לה מאוד. אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה".

ז'וזה מוריניו , ברק בכר | Getty Images / sport1

כיצד הוא מתכוון להפתיע את טוטנהאם: "טוטנהאם קבוצה חזקה מאוד בכל עמדה, אבל לכל קבוצה יש נקודות תורפה. כמו שאמרתי, אנחנו מציגים שיפור ממשחק למשחק וכמובן שהרמה עולה. מחר זו הרמה הכי גבוהה שאפשר. אני לא יכול לפרט מה צריך לעשות, אבל נעשה את הדברים שהתכוננו אליהם מכל הבחינות – הגנתית והתקפית. נבוא לתת גאווה לכל האוהדים שלנו ולכל המדינה שלנו ולעשות את המקסימום כדי לנצח".

נטע לביא: "אחת המטרות שלנו היא להראות שאנחנו מתמודדים עם הלחץ ועומדים במטרות שלנו. אנחנו מתכוננים הכי טוב שיש וננסה לעשות את הכי טוב שלנו".

האם הם חולמים לעשות את מה שחיפה עשתה ב-2003 למנצ'סטר יונייטד: "ברור שאנחנו חולמים. באנו לעשות את ההכי טוב שלנו. לא באנו לטיול, באמת באנו לעשות את המקסימום שלנו".

נטע לביא | מאור אלקסלסי

בתוך כך, הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ועל פניו נראה כי ברק בכר צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח בשבוע שעבר מול רוסטוב, כאשר דולב חזיזה צפוי לפתוח בחלק ההתקפי בצוותא עם צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, בוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי