מתאוסיניו נחת בישראל: "שמעתי שיש לבית"ר את הקהל הגדול בארץ"

אחרי עיכוב שנבע מבעיות בירוקרטיות, הקשר הברזילאי הגיע לישראל וישהה בבידוד של 14 יום. אוקמפוס ינחת מחר בצהריים. הכעס על קונטה נמשך: "אם לא ימצא קבוצה, הוא יכול לשבת ביציע". ומה עם שועה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סוף סוף זה קורה: אחרי עיכוב שנמשך מאז ראש השנה בשל בעיות ביורוקרטיות שאינן קשורות למועדון, הקשר הברזילאי מתאוסיניו נחת היום (חמישי) בישראל ויצרף לבית"ר ירושלים. השחקן נמצא בדרכו לירושלים. בית"ר קיבלה הודעה סופית כי המגן הימני סנטיאגו אוקמפוס בדרך לישראל. הוא ינחת מחר בצהריים וגם הוא יצרף לקבוצה באופן סופי. יש לציין כי על פי הנהלים השניים ייכנסו לבידוד של 14 יום.

הברזילאי שיקבל את החלוצה מספר 10 אמר לאחר הנחיתה: "הטיסה הייתה טובה מאוד, קיבלתי את העזרה של בית"ר. אני שמח להגיע למועדון כזה גדול. שמעתי שזו הקבוצה עם קהל האוהדים הכי גדול בארץ, זה ריגש אותי. זה אחד הדברים שגרמו לי להגיע לכאן, תהיו בטוחים שאני אתן את ההכי טוב שלי לבית"ר".

צפו בראיון הבכורה של מתאוסיניו (באדיבות בית"ר "גשם" ירושלים)

כעת ממתינים במועדון לעזיבה של אנטואן קונטה. המגן הימני מסרב בשל זה לקבל הצעות אחרות וכפי שכבר פורסם השבוע, בבית"ר כועסים עליו וטוענים כי גם אם לא ימצא קבוצה, הוא לא יהיה חלק מהסגל. במועדון עדיין מעריכים שהשחקן עושה הכל כדי לא למצוא קבוצה ולהשתחרר בחינם, אך מבהירים כי חוגג לא ישחררו ללא תמורה. "אם לא ימצא קבוצה, הוא יכול לשבת ביציע", אמרו במועדון.

כפי שפורסם אתמול, אם יחתום – ירדן שועה יחתום על סעיף מיוחד הנוגע לבעיות התנהגות ובכל מקרה יערוך שיחה עם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לפני חתימה. יחד עם זאת, הצדדים עדיין רחוקים. לא רק פערים לגבי רכישת השחקן נמצאים על הפרק, אלא גם פערים עצומים בנוגע לשכרו. משפחת שועה מסרבת לקבל את הצעה בית"ר, שכר של כ-120 אלף דולר לעונה. השחקן עצמו דורש יותר מ-150 אלף דולר, אך חוגג לא ישלם את הסכום הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי