אם יצטרף לבית"ר ירושלים, ירדן שועה יידרש לחתום על הסכם מיוחד

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

דראפיץ' וברדה שוחח עם חוגג והבהירו לו: מעוניינים בשחקן מבחינה מקצועית. יחד עם זאת, השניים ייפגשו עם החלוץ על מנת 'ליישר קו' בפן ההתנהגותי. גורם: "הבעלים והמאמנים משדרים על אותו גל"

(גודל טקסט)

סאגת ירדן שועה נמשכת. צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו שיחה עם בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג בנוגע להצטרפותו של חלוץ מכבי חיפה. במהלך השיחה הבהירו השניים כי הם מעוניינים שהשחקן יצטרף לקבוצה וחושבים שהוא יכול לשדרג את הסגל מבחינה מקצועית. יחד עם זאת, מקורב לעסקה הבהיר כי במידה ושועה יחתום על הסכם בבית"ר, הוא יגיע לשיחה עם צמד המאמנים על מנת 'ליישר קו' בכל הנוגע לענייני משמעת. לספורטו1 נודע כי שועה אף יחתום על סעיף בחוזה המחייב אותו לעמוד בסטנדרטים התנהגותיים ובו ייקבעו גם סנקציות במקרה של הפרה. גורם בבית"ר אישר כי "במידה והשחקן יגיע לבית"ר, תהיה שיחה כנה שיחה בינו לבין המאמנים ורק לאחריה תתאפשר החתימה. חוגג, דראפיץ' וברדה משדרים על אותו גל בקטע הזה". יחד עם זאת, גורם נוסף במועדון הדגיש כי הצדדים עדיין רחוקים מסיכום.

האם תושג נוסחת פשרה שתוביל להחתמת שועה בבית"ר ירושלים? אחרי השיחה אתמול בין בעלי הקבוצות יעקב שחר, משה חוגג וברק אברמוב, לא הושגה פשרה ובבית"ר טענו כי העסקה רחוקה מלהתממש. על פי מקורבים לעסקה, חוגג דרש במהלך השיחה 80 אחוז מכרטיסו של שועה, כשבני יהודה תוותר על מחצית האחוזים שהיא מחזיקה בכרטיס (היא מחזיקה ב-40 אחוז בסך הכל) בנוסף ל-60 אחוז בהם חיפה מחזיקה. חוגג מציע 700 אלף יורו והודיע כי לא יסכים לעלות את ההצעה, אלא אם חיפה תסכים להשאיל את השחקן עם אופציית רכישה – מה שלא מקובל כרגע על שחר.

הצעת הפשרה שעומדת כרגע על הפרק היא תשלום של 800 אלף יורו תמורת 60 אחוז מהכרטיס. יש לציין כי כרגע שני הצדדים עדיין לא הסכימו להצעת הפשרה, אך יש ניסיון להביא אותם לסיכום על הסכום הזה. "מכבי חיפה ובני יהודה צריכות להתפשר", אמר אתמול גורם בבית"ר. "גם שועה צריך להבין שהסכומים כבר לא כבעבר". חוגג הציע לחלוץ כ-120 אלף דולר, סכום שלא מקובל על משפחת שועה בשלב זה.

ומה עוד קורה בירושלים? שלומי אזולאי ממשיך לנסות את מזלו בחו"ל ורק אם לא ימצא קבוצה יחתום בקבוצה אחרת בארץ. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה רוצים לצרף חלוץ זר במקום ליוואי גרסיה וגם חלוץ ישראלי במקום אזולאי. "אם שועה לא יגיע, הם ירצו חלוץ ברמה של דור ג'אן או דין דוד", אמרו בסביבתם. חוגג עצמו מעדיף דווקא את גיא מלמד, שהוא האופציה הריאלית יותר עבורו. "נתקדם צעד צעד. נסיים את עניין שועה ורק אם לא, נעבור לאופציות הבאות", אמרו בבירה.

ירדן שועה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי