Sport1 Banner

עמיר תורג'מן: "שחקן כדורגל זה לא מפסק שמדליקים ומכבים"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

מאמן הפועל כפר סבא על ההחלטה להשבית את הכדורגל: "השחקנים חייבים לחזור לאימונים". בן רייכרט הוסיף: "הפגיעה בנו וברבים שקשורים לענף היא קשה, כך נתקשה להמשיך את העונה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר הנחיות משרד הבריאות על הפסקת אימוני הכדורגל, שחקני הפועל כפר סבא נכנסו השבוע לשגרת האימונים מהבית. הצוות המקצועי ובייחוד מאמן הכושר גל וקנין, הכינו לשחקנים תוכנית אימונים מסודרת כדי שגם בבית יישמרו על כושר ככל הניתן ויהיו מוכנים לחזרת האימונים בשלב מאוחר יותר.

"השחקנים קיבלו הנחיות ברורות לאימונים עם תכנית מפורטת ממאמן הכושר שלנו ואף הצטיידו לשם האימונים מרחוק בציוד מטעם המועדון", התייחס לנושא המאמן עמיר תורג'מן, "חשוב שנחזור בהקדם. השחקנים חייבים לחזור לאימונים סדירים, כיוון שהם מצויים כבר בכושר משחק וכל הפסקה כזו גוררת את כולם להערכות מחודשת כמו בתחילת עונה וזה עניין לא פשוט בכלל".

על ההחלטה להפסיק את האימונים אמר המאמן: "הם חייבים להבין ששחקן מקצועני זה לא מפסק שמדליקים ומכבים. השחקן חייב להתאמן בצורה סדירה ורציפה ולכן חייבים לחזור לשגרת אימונים, כמובן לפי הכללים המתאימים, אבל חובה לחשוב על מתווה חזרה".

הקשר בן רייכרט הוסיף: "זו תקופה קשה שמצריכה מאיתנו משמעת עצמית גדולה כדי לא לפגוע בגוף ולתחזק אותו כמה שאפשר כדי לשמור על כושר. לדעתי אנחנו חייבים לחזור, אחרת הפגיעה בנו וברבים שקשורים הענף תהיה קשה מאוד ונתקשה להמשיך את העונה כמו שצריך".

בן רייכרט, עומר פדידה ואביב סולומון | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא: בן רייכרט, עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי