ליגיונר נולד: דור ג'אן בדרך לפאסוס הפורטוגלית

חלוץ בני יהודה סיכם את תנאיו וצפוי לחתום בימים הקרובים, יימכר תמורת 100 אלף יורו. שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים עשוי להחליפו בשורות הכתומים, שלא מוכנים לשלם תמורתו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

דור ג'אן קרוב להפוך לליגיונר חדש. חלוץ בני יהודה צפוי להצטרף בקרוב לפאסוס דה פריירה מהליגה הפורטוגלית הבכירה, אחרי שהמועדון סיכם מול הקבוצה משכונת התקווה על מכירתו תמורת 100 אלף יורו. השחקן עצמו סגר כמעט את כל תנאיו וצפוי לחתום בימים הקרובים.

לאורך כל הקיץ לא היה ברור אם דור ג'אן יישאר בבני יהודה. כזכור, החלוץ בן ה-25 פנה למועדון בתחילת חלון ההעברות והביע את רצונו לעבור לשחק מעבר לים. הוא מסיים את חוזהו בסיום העונה וקיבל הבטחה שישוחרר בחינם תמורת אחוזים ממכירה עתידית.

עם זאת, ביום רביעי פרסמנו כי חלה תפנית בעלילה ובני יהודה חזרה בה, לא קיימה את הבטחתה ולא הסכימה לשחרר את ג'אן ללא תמורה, לאחר שנציגיו הביאו מספר הצעות למועדון. הכתומים אכן עשו כך, אך דרשו עבורו סכום נמוך יחסית של 100 אלף יורו, שהיה מקובל על הקבוצה הפורטוגלית. בקבוצה העדיפו כמובן להרוויח על השחקן מאשר לאבד אותו בסיום העונה בחינם עם תום חוזהו.

דור ג'אן חוגג | אריאל שלום

בתוך כך, לספורט1 נודע כי מי שעשוי להצטרף על חשבונו של ג'אן הוא שלומי אזולאי. החלוץ נמצא בדרך החוצה מבית"ר ירושלים וייתכן כי יאחד כוחות עם המאמן אלישע לוי, אשר הביא אותו למכבי חיפה בעונת 2010/11, עונת האליפות האחרונה של הירוקים. למרות זאת, בני יהודה לא מתכוונת לשלם דמי העברה על השחקן בן ה-30, דבר שבית"ר דורשת בשלב זה.

שלומי אזולאי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי