Sport1 Banner

משרד הבריאות לא מכיר בליגה של בית"ר ועשוי לאסור עליה להתאמן

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | בית"ר ירושלים

המיזם של בעלי בית"ר, שמטרתו חזרה מלאה לאימונים מחר, קיבל רוח גבית גם מהפועל עפולה שתצטרף, אך הבוקר תיערך שיחה בין ראשי משרד הבריאות למנהלת מחשש שהקבוצות יתאמנו. הקבוצה בודקת אפשרות לקיום מחנה בחו"ל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה אתמול על הקמת מפעל אירופי חדש, ליגת "המנותקים", במטרה לחזור לאימונים באופן מיידי. הקבוצה תבחון אילו מועדונים נוספים יצטרפו בימים הקרובים ליוזמה של משה חוגג שכוללת כבר את הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד, שתי קבוצות שבעליהם נמצאים בקשרי חברות עם בעלי בית"ר.

הלילה קיבלה בית"ר הודעה גם מהפועל עפולה כי תצטרף למיזם, אולם לפי שעה לירושלמים יש בעיה אחרת – הקבוצה הודיעה כי תחזור מחר (שני) לאימונים כדי להתכונן למפעל האלטרנטיבי, אך במשרד הבריאות לא מכירים, לפי שעה, במפעל הזה. המשמעות – ייתכן והבוקר ינחה המשרד את מנהלת הליגה לאסור על בית"ר להתאמן, מה שעשוי ליצור חיכוך בין הצדדים.

משה חוגג נמצא כעת בחופשה ביוון ושם הוא מעוניין לערוך את הטורניר. במקביל, בית"ר בודקת גם אפשרות למחנה אימון בחו"ל ביוון, בבולגריה או בסרביה כשכבר הוצעו לה מספר יעדים.

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

במועדון מקווים ששלומי אזולאי ואנטואן קונטה יעזבו, רגע לפני שהחלון בישראל ייסגר מחרתיים. אם אזולאי לא ימצא קבוצה בחו"ל השבוע, הוא צפוי לחתום בקבוצה ישראלית. יחד עם זאת, במידה שהדבר לא יקרה, במועדון יודעים כי בקרוב מאוד, עם חזרת הכדורגל, ייפתח חלון ההעברות נוסף. בשלב זה, במועדון דורשים סכום העברה על שני השחקנים.

דן איינבינדר ואור זהבי לא נמצאים בתוכניות, אך בשלב זה טרם הביאו הצעה. סנטיאגו אוקמפוס ינחת בסופו של דבר היום בצהריים, לאחר שהטיסה שלו התעכבה והוא לא יכל לנחות ביום שישי.

דן איינבינדר | אריאל שלום
עוד באותו נושא: משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי