מכבי חיפה לא תצטרף לליגת "המנותקים", ווילדסחוט החלים מקורונה

יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

במועדון שללו אפשרות להירשם למפעל שהקים חוגג ופנו למנהלת בבקשה לסיוע בפתרון לשמירה על שגרת אימונים. ההולנדי יוכל לשוב לאימונים. בקבוצה מכינים את הקרקע למקרה ששועה יישאר. וגם: מצבו של טוואטחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההדחה מאירופה והתבוסה המאכזבת בלונדון, מכבי חיפה פותחת שבוע חדש תחת הסגר הכללי שהוטל על מדינת ישראל. במועדון חוששים לאבד את המומנטום שנוצר בשבועות האחרונים בעקבות השבתת האימונים וליגת העל. כבר ביום שישי האחרון, לאחר החזרה ארצה, ראשי המועדון פנו במכתב רשמי למנהלת הליגות בכדי לקבל סיוע למהלך שישמור על שגרת אימונים, אך לא בחנו עדיין מתקנים בארץ או בחו"ל, עקב חוסר הוודאות בנוגע לחידוש הפעילות. "אם נצא מחר והכדורגל יחזור בעוד חודש, אין שום ערך למחנה אימונים שכזה", אמר גורם במועדון.

בכרמל מקווים כי מנהלת הליגות תצליח לשכנע את משרד הבריאות להחזיר את האימונים והליגות המקצועיות לפעילות בהקדם: "נפעל על פי הנחיות המנהלת. אנחנו עומדים לרשותם וסומכים עליהם שיצליחו לשכנע את שר הבריאות ואנשיו שהמתכונת הנוכחית וההחלטות כעת הן מכה אנושה לספורט בישראל בכלל ולכדורגל בפרט", אמר גורם בכיר במועדון. בקבוצה שמעו על ליגת 'המנותקים' שהקים משה חוגג, ולמרות הרעיון השאפתני, בשלב זה לירוקים אין שום כוונה להצטרף.

הקשר ההולנדי יאניק ווילדסחוט, שנמצא חיובי לקורונה לפני המשחק נגד רוסטוב, לפני כשבועיים, נבדק שוב והתברר כי החלים מהנגיף ויוכל לשוב לאימונים הקבוצה.

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

באשר לירדן שועה, המו"מ עם בית"ר ירושלים נמשך אך הפערים בין הצדדים גדולים. סוכנו, דודו דהאן, מתקשה למצוא לו קבוצה בחו"ל, כשגם אופציית ההשאלה לבני יהודה עדיין עומדת על הפרק. במכבי חיפה מכינים את הקרקע למקרה שיישאר בקבוצה גם לאחר תום מועד חלון ההעברות והודיעו שהחלוץ הצעיר יחזור לאימוני הקבוצה כשאלה יתחדשו.

בנוגע לעסקת טאלב טוואטחה, המגן שנמצא חיובי לנגיף הקורונה ולא המריא עם נבחרת ישראל למשחק נגד סקוטלנד מרגיש טוב ולא מגלה תסמינים. בימים האחרונים נציגיו מנהלים שיחות מרתוניות עם אנשי מכבי חיפה, ביניהם עוזי מור ואסף בן דוב, אך עדיין לא הושגה התקדמות משמעותית, כאשר גם קבוצתו הבולגרית, לודוגרץ, עדיין לא הסכימה לוותר על דמי ההעברה באופן מלא. מי שככל הנראה ירד מהפרק הוא תומר חמד, שעדיין מחפש קבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי