מכבי חיפה הודיעה: יאניק ווילדסחוט חיובי לקורונה

הירוקים אישרו שכל השחקנים ואנשי הצוות נמצאו שליליים, למעט שחקן הכנף ההולנדי, שלא יטוס לרוסטוב. הבדיקה של שועה חזרה עם תוצאה שלילית. וגם: אולטימטום לדוניו ומה עם טוואטחה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יממה לפני הטיסה של מכבי חיפה לרוסיה, לקראת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נגד רוסטוב שייצא לדרך ביום חמישי, מכבי חיפה ערכה בדיקות קורונה לסגל השחקנים ואנשי הצוות והודיעה היום (שני) בשעות הערב כי כל הנבדקים (שחקנים וצוות) נמצאו שליליים, למעט הקשר יאניק ווילדסחוט, שלא יטוס עם הירוקים לרוסיה.

עוד שחקן שיחמיץ את המשחק הקרוב הוא ירדן שועה. החלוץ לא הורשה להגיע הבוקר למתחם האימונים של מכבי חיפה וזאת מחשש שידביק את חבריו. שועה, שסובל מחום ומכאבי בטן, עבר בדיקת קורונה באופן פרטי, שחזרה עם תוצאה שלילית. בכל מקרה הקבוצה תיאלץ להסתדר ללא החלוץ המחליף שלה, שכאמור לא הגיע לאימונים האחרונים ובעקבות כך הוחלט, כצפוי, להשאירו בישראל עד שיתברר מצבו.

ההחלטה להשאירו בארץ התקבלה לאחר התייעצות בין המאמן ברק בכר לבין הצוות הרפואי של מכבי חיפה, שהעדיפו לא לקחת סיכונים. בהמשך, חלה החמרה במצבו ונודע כי שועה סובל בין היתר גם מחום גבוה. "ירדן שועה לא חש בטוב בימים האחרונים ומתוך הקפדה יתרה על ההנחיות ובהמלצת הצוות הרפואי הוא נשאר בביתו מאז יום שבת. בשל כך, הוא לא יצא עם הקבוצה למשחק ברוסיה", נכתב הודעה הרשמית.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה לא מודאגים מקצועית מהיעדרותו של שועה, שרשם בסך הכל 21 דקות בשני המשחקים של הקבוצה העונה במוקדמות הליגה האירופית ולא אמור היה לקבל יותר מידי דקות גם במשחק מול רוסטוב. באשר להרכב, בכר צפוי לתרגל אותו רק מחר לאחר שהקבוצה תתאמן ברוסיה ומי שנמצא בתמונה הוא הבלם בוגדן פלאניץ' שעלה מהספסל וערך בכורה ב-1:2 על קייראט.

בנושא אחר: במכבי חיפה רוצים להמשיך להתחזק וכידוע מעוניינים מאוד בטאלב טוואטחה ובגודסוואי דוניו. האחרון נמצא במשא ומתן מתקדם עם הירוקים, אך בין הצדדים טרם הושג סיכום והמועדון דורש מהחלוץ תשובה סופית עד סוף השבוע הקרוב. באשר למגן השמאלי, העסקה יותר מורכבת וזאת לאחר שהתברר כי לודוגורץ דורשת דמי העברה אותם מכבי חיפה אינה מוכנה לשלם. הסאגה, כך מסתמן, תגיע לסיומה רק לקראת מועד סגירת החלון בחודש הבא.

טאלב טוואטחה | Ian MacNicol/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי