גרוטו לספורט1: בית"ר, הפועל ת"א ואשדוד לא יוכלו להתאמן מחר

כפי שפורסם הבוקר, במשרד הבריאות אוסרים על הקבוצות להתאמן מחר. חוגג החליט להיענות לבקשת מנהלת הליגות ולדחות את האימונים עד ליום רביעי. בני יהודה אישרה את את הצטרפותה לטורניר "המנותקים"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד מתכוונת להתאמן מחר כהכנה לקראת מה שהן מכנות כ"ליגת המנותקים" האירופית שהקימו, אולם במשרד הבריאות אוסרים עליהן להתאמן ולא מן הנמנע כי כוחות המשטרה יגיעו לפקח על מתקני האימון מחר. גרוטו אמר הבוקר לספורט1 כי בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד לא יוכלו להתאמן וכי הדבר לא נעשה באישור משרד הבריאות.

בשעות הערב, מנהלת הליגה פנתה להנהלת המועדון בבקשה לדחות את פתיחת האימונים ליום רביעי הקרוב.  בעלי הקבוצה, משה חוגג, החליט להיענות לבקשה מתוך רצון לפתור את המצב בצורה שתספק את כל הצדדים. עם זאת במידה שעד יום רביעי משרד הבריאות לא ישנה את החלטתו, הקבוצה תחזור לאימונים כדי להתכונן כראוי לאתגרים שלפנינו.  בתוך כך, גם בני יהודה אישרה את הצטרפותה לטורניר "המנותקים".

בצל הדברים האלה, יו"ר המנהלת ארז כלפון מתכוון להמשיך ולהיאבק בהחלטה שלא לאפשר לקבוצות הכדורגל להתאמן. מחר צפויה ישיבת ממשלה ובשעות האחרונות מופעל לחץ כבד על ראשי משרד הבריאות והספורט להחריג את הספורט. "אנחנו מכבדים את החלטת ועדת החוקה", אמר כלפון לספורט1 בסוף השבוע. "אבל נעשה הכל כדי לשנות אותה כדי לאפשר את הקדמת האימונים לזמן המהיר ביותר על מנת לא לפגוע בפעילות הקבוצות".

איתמר גרוטו
איתמר גרוטו | אבשלום ששוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי