קוטליה יישאר בהפועל תל אביב לפחות עד ינואר, לא יגיע רכש בחלון הנוכחי

לבאן קוטליה
לבאן קוטליה | הפועל תל אביב, רשמי

יומיים בלבד לפני סיום מועד ההעברות, האדומים החליטו לתת לחלוץ הזדמנות להשתפר עם חלון החורף. למרות שהצטרפו לליגת "המנותקים", אין כוונה להעביר את משחקי הקבוצה ליוון או קפריסין. גורם: "הכדורגל נעלם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי עתיד להסתיים ביום שלישי הקרוב, ולאחר מכן פיפ"א צפויה לקבוע תאריך לחלון נוסף. לאור המצב, בהפועל תל אביב הגיעו להחלטה – לא יצורפו שחקנים ישראליים או זרים בחלון הנוכחי.

יחד עם זאת, לספורט1 נודע כי קיימת אפשרות ששחקן בודד יחתום במועדון האדום, אשר עלותו תהיה נמוכה ביותר. בתוך כך, מי שבסוף לא ישוחרר בקרוב הוא לבאן קוטליה. החלוץ יקבל הזדמנות לשפר את יכולתו לפחות עד חלון ההעברות של חודש ינואר.

בנושא אחר, אתמול נודע כי הפועל תל אביב הצטרפה למיזם החדש של בעלי בית"ר ירושלים – ליגת "המנותקים" – אך בהנהלת המועדון הבהירו כי אין כוונה להעביר את משחקי הקבוצה ליוון או קפריסין. בשלב זה, האדומים ממתינים להחלטת משרד הבריאות בנושא מתווה החזרה לאימונים, שכרגע אסורים.

לבאן קוטליה
לבאן קוטליה. יישאר עד ינואר לפחות | הפועל תל אביב, רשמי

בצוות המקצועי הבהירו: "חייבים לשוב לאימונים כמה שיותר מהר. מבחינה גופנית, ובמיוחד בגוף של שחקן כדורגל, אי אפשר לעשות עצירה ארוכה ואז לחזור כך פתאום. למה בטניס, כשיש מרחק בין השחקנים, עוצרים את הספורט? צריכים לאפשר את האימונים ולא לגרום לכדורגל להיעלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי