רשמית: דור ג'אן חתם בפאסוס פריירה הפורטוגלית

שי עטאס, בעז גורן, דור ג'אן, עידן בן אבו |

החלוץ יעבור מחר בדיקות רפואיות, בני יהודה תקבל עבורו כמאה אלף יורו וזכות ראשונים במידה שיחזור לישראל. במועדון כבר בוחנים מועמדים שיחליפו אותו בהתקפה, ביניהם שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

זה רשמי. דור ג'אן חתם היום (שני) בפאסוס פריירה מהליגה הפורטוגלית הראשונה לשלוש שנים באמצעות סוכניו עידן בן אבו, שי עטאס ובעז גורן והפך לליגיונר לראשונה בקריירה שלו. חלוץ בני יהודה הגיע לגרמניה, משם המריא לפורטוגל ויעבור מחר בדיקות רפואיות. הקבוצה משכונת התקווה תקבל עבורו כ-100 אלף יורו, ובהסכם נקבע כי למועדון תהיה זכות ראשונים להחתים את ג'אן במידה שיחזור לישראל.

השחקן בן ה-25 השלים את אחד המעברים היותר מעניינים העונה של כדורגלן ישראלי אל מעבר לים. בניגוד למדינות רבות באירופה, בפורטוגל החלון יינעל רק מחר ולא הלילה. ג'אן יהפוך לישראלי השלישי אי פעם שישחק בליגה הפורטוגלית, אחרי אלי אוחנה (1990/91) ואילן בכר (2004/05), אשר לבשו את מדיה של בראגה.

ג'אן פרסם פוסט מרגש לאחר החתימה: "קריירה של כדורגלן היא לא ארוכת שנים. במהלכה, כל אחד צריך לקחת החלטות לא קלות כדי ליצור לעצמו הווה טוב, ובעיקר עתיד טוב יותר. בכל החלטה אני נוהג לשאול את עצמי 2 שאלות: מה נוח לי ומה נכון לי? לפני כחצי שנה קיבלתי החלטה בוגרת, מחושבת ולא קלה שהגיע הזמן שלי לעשות את קפיצת המדרגה קדימה, "לקפוץ למים העמוקים" ולאתגר את עצמי בתור אדם וכדורגלן כשהמטרה הייתה אחת וברורה: לעבור לליגה גדולה וחזקה יותר כדי להגשים את החלום של אותו ילד בן 7 באימון הראשון שאמר "אני רוצה לשחק בחו"ל בליגות הכי טובות".

View this post on Instagram

קריירה של כדורגלן היא לא ארוכת שנים. במהלכה, כל אחד צריך לקחת החלטות לא קלות כדי ליצור לעצמו הווה טוב, ובעיקר עתיד טוב יותר בכל החלטה אני נוהג לשאול את עצמי 2 שאלות: מה נוח לי ? ומה נכון לי ? לפני כחצי שנה קיבלתי החלטה בוגרת, מחושבת ולא קלה שהגיע הזמן שלי לעשות את קפיצת המדרגה קדימה, "לקפוץ למים העמוקים" ולאתגר את עצמי בתור אדם וכדורגלן כשהמטרה הייתה אחת וברורה: לעבור לליגה גדולה וחזקה יותר כדי להגשים את החלום של אותו ילד בן 7 באימון הראשון שאמר "אני רוצה לשחק בחו"ל בליגות הכי טובות" השנתיים האחרונות בבני יהודה היו מלאות למידה, בנייה, שמחה ורגעים גדולים שילכו איתי קדימה למשך כל החיים. ראשית אני רוצה להודות למשפחה שלי שליוותה אותי לכל מקום מגיל 6 כאילו חלומי היה חלומם, לארוסתי שנמצאת שם תמיד ב10 שנים האחרונות ולחברים שנתנו ונותנים לי סיבה כל יום לקום בבוקר ולהילחם על החלום. תודה לכל השחקנים שהיו איתי בשנתיים האחרונות, לאנשי הצוות התפעולי שליוו ביום יום, לאנשי הפיזיו, לצוות המקצועי כמובן על ההזדמנות ותודה אחרונה לכם האוהדים. התגובות במשך השנתיים האחרונות וההודעות בימים האחרונים גרמו לי להעריך עוד יותר כל רגע. תודה אחרונה לכדורגל הישראלי, על הנצחונות, ההפסדים, התארים ובעיקר על המשחק שאנחנו כל כך אוהבים, ניפגש בעתיד. דור

A post shared by Dor Jan (@dorjan9) on

השנתיים האחרונות בבני יהודה היו מלאות למידה, בנייה, שמחה ורגעים גדולים שילכו איתי קדימה למשך כל החיים. ראשית אני רוצה להודות למשפחה שלי שליוותה אותי לכל מקום מגיל 6 כאילו חלומי היה חלומם, לארוסתי שנמצאת שם תמיד ב-10 שנים האחרונות ולחברים שנתנו ונותנים לי סיבה כל יום לקום בבוקר ולהילחם על החלום. תודה לכל השחקנים שהיו איתי בשנתיים האחרונות, לאנשי הצוות התפעולי שליוו ביום יום, לאנשי הפיזיו, לצוות המקצועי כמובן על ההזדמנות ותודה אחרונה לכם האוהדים. התגובות במשך השנתיים האחרונות וההודעות בימים האחרונים גרמו לי להעריך עוד יותר כל רגע. תודה אחרונה לכדורגל הישראלי, על הינצחונות, ההפסדים, התארים ובעיקר על המשחק שאנחנו כל כך אוהבים, ניפגש בעתיד. דור".

בני יהודה תקבל עבור החלוץ כ-100 אלף יורו ובינתיים היא בוחנת אופציות לצירוף שחקן שימלא את החור שישאיר בחוד. כפי שפורסמנו ביום שבת, אחד המועמדים הוא שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים, כאשר גם אופציה של חלוץ זר על הפרק – אך דבר כזה יחסל סופית את אופציית הגעתו של המגן השמאלי הברזילאי מיקאל ראנגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי