סגל בביקורת חריפה נגד הממשלה: "ישראל החליטה לחסל את הספורט"

בעלי נתניה זועם על כך שהקבוצות חזרו להתאמן: "בישראל לא נדרש שכל ישר או תבונה אלא להיות חלק ממקורבים. לרה"מ ולנשיא ולאחרים מותר - כי הם יכולים. מי שלא מתלהם - לא נחשב". לקבוצה זכות ראשונים על מלמד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה כועסים מאוד על השבתת האימונים של קבוצות ליגת העל שאינן משחקות באירופה. אייל סגל, בעלי המועדון, שזעם בזמנו על דחיות המשחקים השונות לאור מקרי קורונה בקרב קבוצות ליגת העל, פרסם הודעה רשמית בה תקף: "באוקטובר 2020 ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהשביתה את הספורט" ואף טען שהיא 'מחסלת' את הספורט.

סגל מגולל את טעונותיו: "כי בישראל 2020, לא נדרש שכל ישר או תבונה או הבנה או סתם להיות צודק, על מנת לשכנע באמיתות דרכך. כי בישראל 2020, אתה צריך להיות האחרון שנכנס אל הראש ואתה צריך להיות מבאי ביתו או לחילופין, מבאי ביתם של מקורביו, או חלק מקבוצת לחץ שמסכנת את המשך שלטונו".

הוא לא חושש לצאת נגד הממשלה ומקבלי ההחלטות: "כי בישראל 2020, מותר לראש הממשלה ולנשיא ולליברמן ולליצמן ולגלנט ולברקת ולאדלשטיין ולמירי רגב ולמיקי לוי ולצחי הנגבי ולגילה גמליאל, כי הם יכולים. כי בישראל 2020, נוח לקפד ראשם של החלשים בחברה, כי הם לא מסכנים איש".

באוקטובר 2020, ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהשביתה את הספורט. כי בישראל 2020, לא נדרש שכל ישר או תבונה או הבנה או סתם…

Posted by ‎FC Maccabi Netanya – מועדון כדורגל מכבי נתניה‎ on Monday, October 5, 2020

הוא הביע ביקורת קשה גם על הדרך בה הדברים מתנהלים: "כי בישראל 2020, או שאתה מתלהם ויוצר כותרות ואביר מסדר הרייטינג, או שאתה לא נחשב. כי בישראל 2020, איש לא חושב מעבר לפינה ולכן איש לא התייחס לתכנית המגירה במקרה של מגיפה ולא הייתה תכנית סדורה ליציאה מהסגר הראשון ואין ותכנית לצאת מהסגר הנוכחי".

עוד אמר: "כי בישראל 2020, החליטו לסגור את הספורט המקצועני, בלי להבין את ההשלכות העתידיות, בלי להכין תוכנית סדורה לחזרתו, והכל כשברקע במקומות אחרים עובדים ונפגשים ופועלים בתנאים מחמירים פחות או לא מחמירים בכלל, בניגוד לפעילות הספורטיבית, שמתנהלת במרחבים אינסופיים באוויר הפתוח ולא הביאה עד היום אחד מפעיליה או סובביה למיטת בית חולים או לחיבור למכונת הנשמה.

סגל חתם את דבריו כך: "באוקטובר 2020, מדינת ישראל על מנהיגיה והפקידים הבכירים שמנהלים אותה, התקבלה החלטה במודע או שלא לחסל את הספורט המקצועני והעולם מחריש. גמר חתימה טובה, בתקווה שישאר דיו לחתום לאלו שראויים לחתימה".

בנושא אחר, סט. ג'ונסטון, הודיעה אמש (שני) רשמית על החתמתו של גיא מלמד לעונה אחת. החלוץ, כזכור, נפרד ממכבי נתניה לאחר שנתיים. "אני מאוד מתרגש, ששמעתי על ההצעה מסקוטלנד רציתי זאת לחלוטין. היה לי חוזה לעונה אחת נוספת במכבי נתניה והחלטנו שני הצדדים לסיים את ההתקשרות. שמעתי על האוהדים הסקוטים ובמיוחד אלו של הקבוצה שהם מאוד תומכים ואני מקווה שאוכל לראות אותם בקרוב" אמר מלמד החלוץ לאתר הרשמי של "הקדושים" לאחר החתימה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1011679

ומה בנוגע לחוזה? לספורט1 נודע שאחד מהתנאים שהציבה נתניה לעזיבתו היה סעיף בו היהלומים יוכלו להשוות כל הצעה שתתקבל עליו מישראל אם וכאשר יחזור וזאת במידה שהקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון בעונה שלפני כן.

מבחינה כספית ולאחר סוגיית קיצוץ ארוכה שהתבצעה מול השחקן עוד שהיה במדי היהלומים, נקבע כי נתניה תפצה את מלמד במשכורת אחת מקוצצת ולמעשה הצדדים הגיעו למעין "גמר חשבון" וסיימו את ההתקשרות ברוח טובה.

בעניין אחר, בנתניה הודיעו לבלם רון אשכנזי ולבלם דולב אזולאי לחפש קבוצה, כאשר בסביבתו של האחרון הבהירו כי "הוא לא יעזוב בכל מחיר".

רון אשכנזי, ניב זריהן

כל שחקני הקבוצה ואיש הצוות הנוסף סיימו את תקופת הבידוד ביום שבת האחרון לאחר שהיו חיוביים לבדיקת הקורונה ביום חמישי לפני שבוע וחצי, כאשר עומרי גנדלמן, עדיין מחכה לאישור הרופא הצבאי וזאת מכיוון שמדובר בחייל צה"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי