מכה לבאר שבע: קלטינס ובריירו חיוביים לקורונה, אבוקסיס גבולי

מלבד שני הקשרים, גם לויטה, מדמון, גמון ורצון נדבקו. המאמן קיבל תוצאה גבולית ויעבור בדיקה נוספת. הנדבקים ככל הנראה לא ישחקו מול סלביה פראג במשחק הראשון של שלב הבתים של האירופית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

החששות של הפועל באר שבע אומתו. אחרי שמאמן השוערים של הקבוצה נדבק בקורונה, ולאחר מכן אחד משחקני הקבוצה פיתח תסמינים, היום (שלישי) עברו שחקני הסגל והצוות בדיקות והתוצאות שקבעו – דוד קלטינס, מריאנו בריירו, איליי מדמון, אוהד לויטה, נועם גמון ואיתן רצון חיוביים לקורונה. המאמן יוסי אבוקסיס קיבל תוצאה גבולית ויעבור בדיקה נוספת.

הנדבקים עצמם ככל הנראה לא ישחקו נגד סלביה פראג בליגה האירופית, במשחק שעתיד להיערך ב-22 באוקטובר, שכן הם צפויים לצאת מבידוד בשבוע בו הקבוצה עורכת הכנות למשחק ועד אז לא תתאמן. מאז הניצחון על ויקטוריה פלזן לא התקיימו אימונים והשחקנים והצוות לא נפגשו זה עם זה.

"למרות שיש עוד יותר משבועיים עד המשחק, ברור ששחקן שלא התאמן שבועיים אמנם יכול להירשם למשחק, אבל לא בטוח שיוכל לשחק כי הוא לא יהיה בכושר", אמרו במועדון. בתוך כך, הבלם לואי טאהא, שנמצא עם נבחרת ישראל בסקוטלנד, לא השתתף באימון הערב. מדוברות הנבחרת נמסר שטאהא מרגיש מצוין, עבר בדיקת קורונה יחד עם כל שחקני הנבחרת והצוות. בעצת הצוות הרפואי, בראשות ד"ר אודי קאופמן, הוחלט לנקוט משנה זהירות לנוכח ההתפתחויות האחרונות בהפועל באר שבע.

לואי טאהא | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בגזרת הרכש, בהפועל באר שבע החליטו לא לצרף ביממה האחרונה של חלון ההעברות שחקנים נוספים. לפי שעה, לא יצורפו שחקנים גם בחלון הקרוב שייפתח עם חזרת הליגה. יוסי אבוקסיס הבהיר למנכ"ל אסי רחמים כי הוא מרוצה מהסגל הקיים וכרגע השניים מתמקדים בנושא מרכזי אחד: הכנת הקבוצה לאירופה.

לגבי רמזי ספורי, כפי שפורסם כאן לפני מספר ימים, תפנית התרחשה כאשר במועדון החליטו לנסות ולהגיע איתו להבנות. ספורי עצמו יגיע לפגישה בקרוב, אולי אפילו עוד השבוע. דוד קלטינס טרם הביא הצעה מאירופה והוא נשאר. נאור סבג לא צפוי לקבל שחרור היום, אבל הנושא יישקל מחדש בקרוב, בפתיחת החלון הבא שיחודש עם חזרת הליגה.

רוב הפרטים בעסקת העברתו של קייס גאנם (ראה ידיעה נפרדת) להפועל חיפה כבר סוכמו והוא צפוי לעבור היום לכרמל. לקראת הליגה האירופית ואחרי שקיבלה ארבעה מיליון יורו על הישגים בשלב המוקדם, הפועל ב"ש תקבל 190 אלף יורו עבור כל נקודה בשלב הבתים.

רמזי ספורי מול אופיר דוידזאדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי