פאדי נג'אר חתם בבני יהודה, שלומי אזולאי יצטרף?

פאדי נג'אר | בני יהודה תל אביב, רשמי

הבלם בן ה-22 נרכש ממכבי תל אביב אחרי שהושאל בעונה הקודמת לבית"ר ת"א/בת ים. אחרי שחלוץ בית''ר שוחרר, בקבוצה יקדמו את המו"מ איתו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

היום האחרון של חלון ההעברות בישראל הגיע, ובני יהודה עומלת על חיזוק. הקבוצה משכונת התקווה החתימה היום (שלישי) את פאדי נג'אר, בלם בן 22 ממכבי תל אביב, אשר שיחק בעונה הקודמת כמושאל בבית"ר תל אביב/בת ים ויכול לשחק גם בעמדת המגן השמאלי. הכתומים רכשו את השחקן תמורת סכום סמלי של כ-100 אלף ש"ח.

נג'אר שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ואמר לאחר הצטרפותו הרשמית: "אני שמח להצטרף לבני יהודה. מספיק לראות את ההישגים של הקבוצה בשנים האחרונות בשביל להבין שמדובר במועדון שנמצא במגמת התקדמות, עם שאיפות להמשיך להשתפר. אני מגיע לעשות הכל על מנת לתרום בכל אימון ובכל משחק לתהליך הזה".

נג'אר התאמן בתקופה האחרונה עם מכבי נתניה והיה בדרך אליה, אך לבסוף בני יהודה ביצעה מחטף והחתימה אותו. בכך מסתיימים החיפושים הארוכים שערכה הקבוצה של אלישע לוי אחר בלם מאז עזיבתו של דניאל פלשר למכבי פתח תקווה. שי בן דוד וצליל נחמיה נבחנו ולא הצליחו להרשים מספיק את המאמן.

כעת, בקבוצה ממשיכים לחפש מחליף לדור ג'אן שחתם אתמול רשמית בפאסוס פריירה הפורטוגלית וייקחו צעד קדימה את אופציית שלומי אזולאי אחרי שהחלוץ שוחרר מבית"ר ירושלים. גם חלוץ זר על הפרק – אך המטרה היא לצרף את המגן השמאלי הברזילאי, מיקאל ראנגל, וחלוץ ישראלי, שכן במועדון יחזיקו חמישה זרים ולא שישה, וכרגע ישנם ארבעה בסגל. עם זאת, כרגע אין התקדמות מול ראנגל.

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי