פרשת הביטוח: הסיפור המלא מאחורי הפיצוץ של קונטה ובית"ר ירושלים

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

חשיפת ספורט1: פרשת המגן שסירב להחזיר 200 אלף שקל שהופקדו בטעות לחשבונו, מסתעפת. השחקן התבקש להשיב 100 אלף שקל, השתולל על אוחנה אחרי שגילה כי מחצית מהסכום קוזז ואיים. במועדון הבהירו: לא ישוחרר בחינם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

פרשת הביטוח שנחשפה בספורט1, לפיה אנטואן קונטה סירב להחזיר לבית"ר ירושלים 200 אלף שקל שהופקדו בטעות לחשבון הבנק שלו, מסרבת להסתיים.

הלילה (שלישי) מתברר כי בית"ר ירושלים הודיעה למגן כי עליו לשלם 100 אלף שקל נוספים, לאחר שרק מחצית מהסכום נוכה משכרו. המגן עצמו רותח על ההתנהלות וטוען כי הכסף לא מגיע למועדון, אך שם כבר הוחלט להפחית את הסכום משכרו שייכנס בעוד שלושה ימים.

כזכור, בסיום העונה שעברה דיווחנו על פיצוץ גדול בין בית"ר ירושלים למגן הצרפתי שלה. על פי מקורבים לשחקן, המחלוקת הייתה קשורה לעניין הביטוח שלו ולפציעה ממנה הוא סבל, כשבעקבותיו החליט המועדון לא לשתף אותו במשחק אימון מול מכבי נתניה.

אנטואן קונטה | דני מרון

מאוחר יותר התברר כי השחקן קיבל לחשבונות 200 אלף שקל וכשסירב לשלם אותו, הגיב בכעס והתפרץ על אנשי המועדון. העניין הזה, כך מתברר, לא נפסק גם לפני שהמריא לצרפת. אז הוא צעק על אלי אוחנה ובעט בחפצים כשהוא מאיים לכאורה על אנשים במועדון.

אחד מעובדי המועדון אמר אתמול: "היה עדיף שקונטה לא יחזור לפה, אבל אין ברירה. לא נשחרר אותו בחינם". כעת, קונטה אמור לחזור לארץ ולסדר את ענייניו. במועדון אמרו אתמול כי "ענייני הביטוח הסתיימו. קונטה יחזיר את הכסף בפעימה שנייה בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי