שחקני בית"ר זומנו לאימון. ורדסקה להנהלה: "בלי בניון אני לא ממשיך"

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

הבלם חשף כי ההסכם עימו לא בתוקף, במועדון טוענים: לא הסתיר את רצונו לעזוב אחרי בניון. השחקנים יפנו לייעוץ משפטי. עימותים עם משרד הבריאות ומנהלת הליגה בנוגע לאימונים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הבלם דיוגו ורדסקה צפוי לעזוב את בית"ר ירושלים, אך מסתבר שהמהלך לא יהיה פשוט כל כך. אחרי שהצהיר אתמול כי לא הגיע להסכמות עם בית"ר וכי החוזה שלו עדיין בתוקף, במועדון מספרים על תוכן השיחות עם הפורטוגלי במהלך השבועות האחרונים.

כזכור, כבר לפני מספר שבועות בבית"ר החליטו לשים את הבלם על המוקד, אך כעת מתבררת הסיבה העיקרית שבגללה החליט לעזוב: יוסי בניון. לאחר המשחק מול טאוטה, שלח הבלם מסר להנהלה לפיו הוא לא מוכן להמשיך במועדון במידה שהמנהל המקצועי, שהביא אותו לקבוצה, יעזוב יחד עם רוני לוי. "לאחר ההחלטה של יוסי, ורדסקה עשה קולות של שחקן שרוצה לעזוב. הוא לא רצה להיות כאן", סיפר גורם בבית"ר. "בנוסף, הגעגוע למשפחה פשוט 'הרג' אותו. הוא רצה לחזור לחברה בפורטוגל. ברגע שהוא טס לשם, היה ברור שיהיה קשה להחזיר אותו".

חלק משחקני בית"ר ירושלים ששוחררו שוקלים לשכור עורך דין לצורך בירור משפטי, כדי לעמוד על זכויותיהם. הם טוענים כי על בית"ר לשלם להם את מלוא שכרם אם לא ימצאו קבוצה. בבית"ר אמרו כי אין בכוונתם למנוע את תשלום שכרם, אך הם מצפים שיעזבו בהקדם. "קבוצות לא ממהרות לעשות עסקאות גדולות ולשלם את מלוא השכר. בית"ר צריכה לקחת את זה בחשבון", אמר אחד השחקנים.

דברי אבי נימני אתמול ("לאיינבינדר וזהבי יש חוזה, אנחנו לא ברפובליקת בננות") וההודעה של ורדסקה שטען כי הוא לא הגיע להסכמות עם המועדון וכי הוא טרם הסכים למהלך, יצרו בעיה. בבית"ר אמרו אתמול כי "אף אחד מהשחקנים ששוחררו לא יישאר בבית"ר ירושלים", אולם החוזה של השחקנים מופקד בבקרה. כזכור, כבר אתמול בבוקר טענו בבית"ר כי "הרומן עם איינבינדר הסתיים", לפני שהאחרון, אזולאי, ורדסקה, ממן וזהבי קיבלו הודעה לחפש קבוצה וכי לא יישארו במועדון.

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

הסיפור על איינבינדר, שנחשף כאן בתחילת הקיץ, הגיע עוד בתקופת רוני לוי. המאמן, כמו גם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, רצה אותו בסגל – אולם משה חוגג התנגד. "הסיפור הזה מזמן הפך להיות אישי. דן מתאמן לא פחות טוב משחקנים אחרים, אבל ניסו להראות לו את הדרך החוצה בכל דרך", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

שלומי אזולאי ואור זהבי יסכימו לעבור לבני יהודה רק בתנאי ששכרם לא ייפגע. במקביל, בית"ר הבהירה לכל השחקנים ששוחררו כי היא מוכנה להשתתף בשכרם כדי שיעזבו. אור זהבי רוצה להישאר במועדון, משום שהוא מאמין שלאור עזיבת ורדסקה יוכל להתחרות על חולצת ההרכב. אזולאי נלקח לשיחה עם ברדה ודראפיץ', שלא הצליחו לשכנע אותו להישאר.

בבני יהודה הודיעו לבית"ר כי ישנה התלבטות בין אזולאי לחלוץ זר. "הם יודעים בדיוק מה יקבלו מאזולאי, אין ספק שהוא יוכל לעזור לבני יהודה", אמרו בבית"ר. "הוא שחקן מצוין בעל אישיות טובה. אנחנו נפרדים בדרך יפה". תיתכן פגישה בימים הקרובים כדי לנסות ולסלול את המעבר עם חידוש חלון ההעברות.

חנן ממן, שלומי אזולאי , דיוגו ורדסקה, דן איינבינדר, שלומי אזולאי | צלמי ספורט1
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי