כץ על ממן: "יש לנו שחקנים טובים בעמדה שלו, אולי נצטרך לשחרר אותם"

חנן ממן
חנן ממן | דוברות בית"ר ירושלים

בעלי הפועל חיפה התייחס לאפשרות שיחזיר לקבוצה את הקשר ששוחרר מבית"ר ירושלים: "מאוד מעריך אותו, אבל יש לנו שחקנים טובים בעמדה הזו". במועדון הודו שהוצאת השחקנים לחל"ת על הפרק אם לא ישובו האימונים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חיפה, כמו בכל קבוצות הכדורגל בישראל, חיכו אמש (שלישי) לבשורות משיחת הזום שנערכה בין בכירים בכדורגל הישראלי לאנשי מנהלת הליגה ומשרד הבריאות לגבי חידוש האימונים, אך זו עדיין לא הגיעה וכך מצאו את עצמם בכרמל נאלצים להתמודד עם החלטה גורלית – להמתין או ללכת בדרכן של הפועל חיפה, בני סכנין ומכבי פתח תקווה ולהוציא את השחקנים לחל"ת.

ביממה האחרונה נערכו מספר שיחות בין הנהלת המועדון והצוות המקצועי לבין הבעלים יואב כץ, שכמובן יהיה מי שבסופו של דבר יקבל את ההחלטה. לספורט1 אמר כץ: "אין ספק שהמצב לא פשוט, במיוחד כשהכספים שהיו צריכים להגיע אלינו עדיין לא התקבלו. אם לא נחזור להתאמן עד ה-14 לחודש, אז סיכוי גבוה שנצטרך להוציא את השחקנים לחל"ת".

מעבר לכך, במועדון הביעו שביעות רצון מצירופו של החלוץ קייס גאנם. האחרון היה מבוקש על ידי המאמן חיים סילבס, שאף שוחח עמו בתקופה האחרונה והבהיר כי הוא מייעד לו תפקיד משמעותי בהתקפה.

שחקן נוסף ששמו עלה אתמול הוא של הקשר חנן ממן. האחרון שוחרר מבית"ר ירושלים ובאופן טבעי שהפועל חיפה הייתה הראשונה שעתידו נקשר אליה. לאורך השנים כץ שמר על יחסים טובים עם השחקן, אך סייג באשר לאפשרות שישוב כשאמר: "אני מאוד מעריך את חנן, אבל צריך לחשוב היטב על המהלך הזה. יש לנו שחקנים טובים בעמדה הזאת וצריך לבחון את העלויות הכספיות. אולי נצטרך לשחרר שחקנים כדי להביא אותו".

חנן ממן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי