גרוטו למנהלת: "אשקול בחיוב החזרת האימונים ללא מגע"

WhatsApp Image 2020-10-06 at 23.50.27 |

מנכ"ל משרד הבריאות עשוי להורות עוד היום על חזרה לאימונים בסוף השבוע, או לכל המאוחר ביום רביעי, במתווה של קפסולות. השחקנים העבירו מסר: "אם צריך, נישאר בבידוד שנה"

(גודל טקסט)

"אם ב-14 באוקטובר האימונים לא יחזרו, יש סכנה קיומית להמשך הליגה". כך אמר הלילה יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון לספורט1, זאת בעקבות הישיבה אתמול בה נטלו חלק נציגי המנהלת, משרדי הבריאות והספורט, נציגי מכבי חיפה, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים. במהלך הפגישה הבהירו עידן ורד ואלמוג כהן את עמדתם. "אם צריך, נישאר בבידוד שנה, נעשה כל מה שאתה אומר", נאמר לגרוטו. השחקנים הסבירו לגרוטו בשיחה כי העובדה שלא מתאמנים באופן קבוצתי אלא באופן יחידני, לא מסייעת להם בחזרה משום שאין להם יכולת לחזור לכושר משחק.

עד הערב אמור המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לקבוע האם ניתן לחזור לאימונים ללא מגע ובקפסולות, כפי שפורסם אתמול. גרוטו הודיע הלילה לראשי המנהלת כי "אשקול בחיוב את החזרת האימונים ללא מגע", אך לא ציין בדיוק מתי יחזרו האימונים. המועד אמור להיות בסוף השבוע הנוכחי, או לכל המאוחר ב-14 באוקטובר, מועד סיום הסגר. "דרשנו לחזור לאימונים עם הגבלת מגע. קפסולות, באופן מיידי, כבר מסוף השבוע", אישר כלפון. בנוסף, במידה והליגה תשוב, יאומת מתווה אופ"א לפיו נדרשים 13 שחקנים בריאים בכל קבוצה כדי לקיים משחק.

אחד המשתתפים בשיחה אמר הלילה: "גרוטו צריך להורות עוד היום על חזרה לאימונים החל מסוף השבוע. רק זה יעזור לנו לחזור לכושר משחק ולהיות מוכנים לליגה. השחקנים הבטיחו שלא ייגעו אחד בשני עד כמה שאפשר, נימנע מאסיפות ונשמור על הכללים. המגרש הוא המקום הבטוח ביותר".

עידן ורד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי