בית"ר ירושלים חזרה להתאמן, שוטרים הגיעו לבית וגן

שחקני בית"ר ירושלים באימון | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר ההצטרפות לליגת ה-EMF המנהלת הזהירה שמדובר במהלך בלתי חוקי, בבירה טוענים שקיבלו אישור וניידת הגיעה למתחם האימונים, אך התפנתה תוך זמן קצר. גם השחקנים המשוחררים הגיעו. הקבוצה קבעה חמישה אימונים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון ראשון מאז השבתת ענף הכדורגל בישראל, להוציא את הנציגות הישראליות במפעלי אופ"א. בשעה 16:00 יצא לדרך האימון, בו נכחו גם השחקנים ששוחררו אתמול, שלומי אזולאי, דן איינבינדר ואור זהבי, אלא שהם לא היו היחידים שהגיעו.

עוד לפני האימון מנהלת הליגות פנתה לראשי המועדון ולבעלים משה חוגג, והבהירה כי עלייה לכר הדשא וקיום האימון היום מהווים עבירה על החוק – ועל כן הגיעה ניידת משטרה למקום עם תחילת האימון. הירושלמים מצדם טענו שקיבלו אישור ובסופו של דבר, השוטרים שנשלחו למקום לא הפריעו לפעילות והתפנו תוך זמן קצר, אחרי שבדקו מספר אוהדים בודדים שהגיעו. לאחר האימון הצוות המקצועי הודיע לשחקנים על תוכנית האימונים לימים הקרובים, במסגרתה נקבע אימון לכל אחד מחמשת הימים הקרובים.

במנהלת החליטו לעשות את הצעד בעקבות הנחייה של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו, שקרא הבוקר בכלי התקשורת כי הצוות המקצועי והשחקנים מתכוונים לערוך אימון, בצל האיסור מצד הממשלה. יש לציין כי במנהלת – שם מאמינים שגרוטו יאשר בסופו של דבר אימונים תחת מגבלות – רוצים להימנע ממהלך שעלול ליצור נזק לקראת ההחלטה הגורלית שאמורה להתקבל הערב ועשויים לערוך בירור עם המועדון.

אלי אוחנה, משה חוגג
משה חוגג ואלי אוחנה. מחפשים פתרונות יצירתיים | בית"ר ירושלים

עוד לפני האימון ובשל אירועי הבוקר, הירושלמים הודיעו על הצטרפותם לליגה האירופית EMF Champions League. נשיא הפדרציה של ליגת הכדורגל האירופית (מיניפוטבול), מר בוריסלאב אלכסנדרוב, שלח היום מכתב בו כתב בין השאר כי הארגון ישמח לצרף את הקבוצות הישראליות לליגה שלו, על מנת שיוכלו לקחת חלק בתחרויות. גם מ.ס אשדוד נרשמה לליגה.

מדובר על ליגות של 5-8 שחקנים על דשא, שכוללת בתוכה גם משחקים בינלאומיים, ליגת אלופות ועוד, הליגה נוסדה בשנת 2012 והתחרות אליה נרשם המועדון היא EMF Champions League, בה משחקים 6 על 6. התאחדות ה-EMF החליטה לקיים טורניר של תחרות בינלאומית של קבוצות, אשר יתקיים במאי 2021, אשר בה ייקחו חלק קבוצות מישראל, קפריסין וטורקיה, אשר יתחרו ביניהם על האפשרות להעפיל לטורניר הגמר, אשר צפוי להתקיים באוגוסט 2021 באיטליה.

משה חוגג תוקף: "לא אתן למשרד הבריאות להרוס את הספורט"

השוטרים לא הפריעו לפעילות | בית"ר ירושלים, רשמי
אימון ראשון מאז השבתת הכדורגל | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי