חוגג: "לא אתן למשרד הבריאות להרוס את הספורט בישראל"

משה חוגג , פרופסור איתמר גרוטו | אבשלום ששוני, דני מרון

במקביל לפתיחת האימון בבית וגן, הבעלים תקף את מקבלי ההחלטות: "הם גורמים נזקים אדירים, מי שעצר את הכדורגל הוא שר הבריאות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במקביל לפתיחת האימון של בית"ר ירושלים בבית וגן בניגוד להנחיות משרד הבריאות, ולמרות האזהרה של מנהלת הליגה, בעלי הקבוצה מהבירה, משה חוגג, שמצא פיתרון יצירתי להחזיר את קבוצתו לשגרה ורשם את המועדון לליגת האלופות EMF, דיבר עם ספורט1 על החלטתו ותקף את משרד הבריאות, שממשיך למנוע מקבוצות הספורט המקצועני בישראל לחזור לפעילות.

"משרד הבריאות צריך לרדת מהעץ, לא אתן להם להרוס את הספורט בישראל", אמר חוגג והמשיך. "הם גורמים נזקים אדירים לספורט. מי שעוצר את הכדורגל הוא שר הבריאות, יולי אדלשטיין. איך יכול להיות שישראל היא המדינה היחידה שבה לא משחקים כדורגל וגם לא מתאמנים?".

עוד אמר: "נרשמנו לליגה אמיתית, כאלה ששותפים בה גם כדורגלנים ישראלים. אנחנו נעלה להתאמן בכפוף להנחיות התו הסגול. אף אחד לא עובר על החוק. בית"ר ירושלים עושה כאן מעשה לטובת הכדורגל והספורט הישראלי"

שר הבריאות. עוצר את הכדורגל | (צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)

בשעה זו, הקבוצה מהבירה מקיימת אימון בבית וגן, אליו הגיעו שלושה שוטרים בעקבות הפרת ההנחיות. הצהובים מצידם, טוענים שקיבלו את אישור המשטרה. (קראו ידיעה נפרדת). בינתיים בכנסת, יואל רזבוזוב ממפלגת 'יש עתיד', יזם עצומה דרך דף הפייסבוק שלו הקוראת לממשלה להחזיר את הספורט בישראל.

לחצו כאן כדי להצטרף לעצומה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי