"הפוליטיקאים הוכיחו שהם לא מבינים דבר בספורט והם מנותקים"

יולי אדלשטיין | Anton Novoderezhkin\TASS via Getty Images

בצל הקפאת האימונים והמשחקים בליגת העל, בלם הפועל כפר סבא מכלוף תקף: "רואים ליגות במדינות אחרות שמשחקות, חלק אפילו עם קהל. כנראה שהבינו שם דברים שפה לא הצליחו. מקבלי ההחלטות מנותקים מהציבור"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בצל הקפאת משחקי ואימוני קבוצות ליגת העל, בהפועל כפר סבא ממשיכים בשגרת האימונים ב"זום", כאשר במועדון מצפים לבשורה על החזרה לאימונים סדירים. בינתיים, בלם הירוקים טל מכלוף שיתף את דעתו על המצב הקיים.

"אנחנו מבינים את המצב, כאזרחים וכספורטאים" סיפר מכלוף בפתח דבריו. "אבל אנחנו רואים ליגות במדינות אחרות, במצב תחלואה דומה לשלנו שמשחקות כרגיל, אפילו עם קהל. בישראל אפילו להתאמן לא מאפשרים לנו. זה מתסכל".

הבלם המשיך: "כנראה שהבינו שם דברים שאולי פה לא מבינים – הספורט חשוב לספורטאים ולכל האלפים העוסקים בענף, אבל גם, ובעיקר, לקהל שיושב בבית ומחפש בריחה מהמציאות".

טל מכלוף
מכלוף. " זה הזמן שלנו אנשי הספורט להשמיע את קולנו" | מאור אלקסלסי

על מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל הוסיף: "אני שומע בימים האחרונים פוליטיקאים כאלה ואחרים שהצביעו נגד החזרה לאימונים, וכאלה שעולים לשידור ומדברים בתוכניות הספורט השונות. הם מוכיחים שהם אינם מבינים דבר בספורט וכמה שהם מנותקים מרחשי הציבור. זה הזמן שלנו, אנשי הספורט, להשמיע את קולנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי