ורדסקה הגיע לאימון בית"ר: "אין הסכמות על שחרורי מהקבוצה"

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

הבלם שנחתך מהקבוצה ביום שלישי מסרב להיפרד, במועדון טענו שחוזהו אינו בתוקף והגיבו: "מי שלא יעזוב, ישב ביציע". מנגד, הקבוצה תשתתף בשכר העוזבים: "לא נפגע בזכויות הכלכליות שלהם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

על אף הוראות משרד הבריאות ומנהלת הליגה, שחקני בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר לאימון במתחם בית וגן כמתוכנן. גם הבלם דיוגו ורדסקה, שנחת שלשום בישראל והתבשר על שחרורו, הופיע.

"אין לי הסכמות עם בית"ר ירושלים לגבי שחרורי מהקבוצה", אמר. כזכור, שלשום אמר הבלם לספורט1 כי לא הגיע להסכמות על שחרורו ובכוונתו להגיע לאימונים. בסביבתו של הבלם אמרו אתמול כי "בית"ר מתנהלת איך שהיא רוצה, אז גם לו יש תנאים". בבית"ר טוענים כי החוזה של הבלם לעונה הבאה אינו תקף, מאחר ואם יחליט להישאר הוא לא ישותף. 

בכלל, במועדון העבירו מסר לכל השחקנים כי ישתתפו בשכרם, אולם שחקן שיישאר במועדון לאחר סגירת חלון ההעברות הבא, יעבור ליציע. מכתבים בעניין כבר נשלחו לנציגהם. "אזולאי וורדסקה לא מעוניינים להישאר, איינבינדר וזהבי כן", הודו במועדון, "אבל כבר הוחלט לשחרר אותם והם רשאים לחפש קבוצה. אף אחד לא אמר שנפגע בזכויות הכלכליות שלהם".

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

ובחזרה למאבק בין בית"ר ירושלים ומהנהלת. כזכור, במנהלת הבהירו כי העלייה לאימון היא עבירה על החוק שמחייבת הפעלת סנקציות. בבית"ר לא איחרו להגיב והבעלים משה חוגג, השוהה ביוון, הסביר כי הקבוצה נרשמה לליגת ה-EMF.

גורם בבית"ר הוסיף: "כבר הבהרנו אתמול שיש לנו אישור מהמשטרה לקיום האימון. גרוטו לא מבין בכדורגל ולא מבין מה חשוב לשחקנים". גם מסביב לליגה היה מי שתמך במהלך של חוגג ואמר כי "המהלך שלו ירתום את כל הקבוצות להתחיל להתאמן ולהירשם לליגה החדשה". במנהלת סיפרו אתמול כי הם לא פוסלים נקיטת סנקציות, בעוד ששחקני בית"ר זומנו הבוקר ובכל יום (מלבד שבת) עד שלישי לאימון.

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי