אדלשטיין לספורט1: "דבריו של חוגג לא ראויים להתייחסות". בית"ר תיקנס

אלירן עטר
אלירן עטר | בית"ר ירושלים, רשמי

בלשכת השר הגיבו לראיון, שיצר מחלוקת בין בעלי הקבוצות. במנהלת הבהירו כי יקוזזו 100 אלף שקל בשל העובדה שנערך אימון, אך במועדון טענו: "הקנס לא חוקי". בעקבות עומס על עמדת הבלם, ורדסקה עשוי לעלות ליציע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר (שישי) לבית וגן לאימון אימון שלישי השבוע. לאחר התייעצות, במנהלת הליגה החליטו אתמול כי לא יושתו קנסות על המועדון בעקבות שני האימונים הראשונים שקיימה הקבוצה, מאחר שלא בטוח שבמועדון הבינו את ההנחיות. יחד עם זאת, הוחלט כי אם הקבוצה תשלים את האימון הבוקר, כפי שקרה, המועדון ייקנס ב-100 אלף שקל, סכום שיקוזז לה מ"מענק הקורונה" בגובה של 400 אלף שקל שמחולק לקבוצות.

"לא מכירים בקנס כזה, אנחנו מתאמנים על פי חוק ונמשיך להתאמן כל עוד החוק יאפשר לנו. נמשיך להתכונן לטורניר בינלאומי, כפי שעושות הקבוצות באירופה, הנבחרת וחלק מקבוצות הכדורסל", אמרו במועדון עוד לפני אימון הבוקר שנערך כמתוכנן ובמלואו ולאחר מכן הבהיר גורם במועדון: "כפי שהבהרנו אתמול ונמשיך לעמוד על כך, הקנס לא חוקי כיוון שאנו מתאמנים באישור המשטרה ועל פי חוק".

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | בית"ר ירושלים, רשמי

הריאיון שהעניק אתמול משה חוגג, בו הוא קרא לפיטורי ארז כלפון, יצר סערה מסוימת בכדורגל הישראלי. אתמול התקשר שר הבריאות יולי אדלשטיין, שספג גם הוא ביקורת מסוימת, לכלפון. מלשכת אדלשטיין נמסר הלילה לספורט1 כי "דבריו של חוגג לא ראויים להתייחסות". עם זאת, חוגג זוכה לתמיכה של חלק מבעלי הקבוצות. חלקם שוחח איתו והביע הזדהות מלאה עם מעשיו וטען כי הם עשויים לקחת חלק במאבק החל מיום ראשון.

אחד מהם הוא איציק ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב, זאת בניגוד למכבי חיפה ולמכבי תל אביב, שהביעו הזדהות עם כלפון. חוגג הבהיר אתמול כי אם הקבוצה תקבל הבטחה כתובה עד הבוקר לגבי החזרה לאימונים ומשחקים, הקבוצה לא תעלה על כר הדשא. "בסוף ייווצרו כאן מחנות בין בעלים שתומכים בכלפון, לבין אלו שלא, זה לא המצב שרצינו שיקרה", הודה אחד מבעלי הקבוצות אתמול.

משה חוגג, ג'קי בן זקן, איציק ניסנוב | ספורט1

דיוגו ורדסקה, אור זהבי, דן איינבינדר ושלומי אזולאי הגיעו גם הבוקר לאימון. סוכניו של הבלם הבהירו אתמול למועדון כי ורדסקה לא יוכל לעזוב לקבוצות באירופה, משום שחלון ההעברות כבר נסגר. בשלב זה, הוא ימשיך להתאמן עם הקבוצה וכפי שפורסם כאן, הוא לא מתכוון לעזוב את בית"ר למרות הודעתה כי הוא משוחרר מהמועדון.

אנטואן קונטה הבהיר כי הוא לא היה רוצה להמשיך במועדון, אבל כרגע, בהיעדר קבוצה שתקלוט אותו מבין הליגות המעטות שבהן חלון ההעברות כן פתוח, הוא יחזור לאימונים. אם הליגה אכן תחזור בסוף החודש, כפי שהבהירו במנהלת בימים האחרונים, ייתכן וורדסקה יישב ביציע. זהבי רוצה גם הוא להישאר בבית"ר וייווצר עומס על עמדת הבלם. גורם בבית"ר אמר אתמול: "אולי היינו צריכים לשחרר אותם שבוע לפני סגירת החלון". חוגג עדיין דורש למכור את אזולאי, אבל מוכן לממן חלק משכרו.

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי