התנאים מול לודוגורץ סוכמו, טאלב טוואטחה בדרך למכבי חיפה

טאלב טוואטחה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

הירוקים ישלמו 100 אלף יורו לבולגרים, המגן יקבל חוזה לשלוש שנים. בקבוצה התמוגגו מהופעת אבו פאני: בנבחרת "הולך להיות אחד השחקנים החשובים במועדון בשנים הקרובות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מחכה להחלטה של משרד הבריאות ומנהלת הליגה לגבי חידוש הליגה ובמקביל נערכת לקראת האפשרות לצאת למחנה האימונים בשבוע הבא. בכרמל מעדיפים לצאת לסרביה שנחשבת למדינה ירוקה ובימים אלה בוחנים מתקנים שיתאימו לדרישות הצוות המקצועי, כך שאם הכל יעבור כשורה ולא יימצאו חיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו אתמול, הקבוצה תמריא לחו"ל.

מי שיהיה חלק מאותו מחנה בסרביה הוא הקשר יאניק וילדסחוט, שנמצא חיובי לפני המשחק מול רוסטוב בליגה האירופית ומאז החמיץ גם את המפגש נגד טוטנהאם, אך כעת קיבל אישור לחזור לאימונים.

מי שככל הנראה לא יהיו חלק מהמחנה, אם הקבוצה אכן תצא לסרביה, הם שחקני הנבחרות ובהם מוחמד אבו פאני ששותף אתמול בהפסד הדרמטי בסקוטלנד. הקשר זכה לשבחים מאנשי המועדון אחרי עוד הופעה מקצועית טובה ובעיקר על האומץ כאשר בעט את אחד מכדורי ההכרעה ועמד בלחץ. "אבו פאני יהיה בשנים הקרובות לא רק אחד השחקנים החשובים במכבי חיפה, אלא גם ממנהיגיה", אמרו במועדון.

אבו פאני בסקוטלנד. ממנהיגי העתיד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, במועדון הציעו לקשר חוזה חדש לחמש שנים והתקווה שכבר בקרוב אבו פאני יחתום רשמית. בנוסף, בקבוצה מקווים להגיע לסיכום על צירופו של המגן טאלב טוואטחה במטרה שיצטרף מיד עם פתיחת החלון בישראל.

לאחרונה ניהלו ראשי מכבי חיפה מספר שיחות עם נציגי הקבוצה הבולגרית, לודוגורץ, ונראה כי נמצא מתווה לפיו הירוקים ישלמו דמי העברה בסך 100 אלף יורו. תחילה דרשו הבולגרים 350 אלף יורו, אולם החלון נסגר במרבית המדינות וכעת דרישתם פחתה משמעותית. כעת על מכבי חיפה לסכם עם המגן את תנאיו, כשנראה כי המחלוקת העיקרית היא בהמרה בין יורו לדולרים.

טוואטחה מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבולגריה בשכר של כ-350 אלף יורו לעונה ואילו בחיפה מוכנים להציע לו חוזה לשלוש שנים בשכר של כ-300 אלף דולר. גורם המעורה בפרטים סיפר כי ישנה מחלוקת קטנה בין הצדדים שניתנת לגישור וזאת מכיוון שטוואטחה עצמו מעוניין לחזור לישראל. מבחינת הבולגרים הוא לא בתוכניות ולראיה העובדה שאתמול נגרע מהרישומים למשחקי שלב הבתים בליגה האירופית.

טוואטחה. פערים קטנים באשר לתנאיו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי