גם מליקסון וברדה נדבקו בקורונה, אבולעפיה ייאמן?

פחות משבועיים לפתיחת שלב הבתים בליגה האירופית, הנגיף ממשיך להכות בב"ש: גם עוזרו של אבוקסיס נמצאו חיוביים. איש הצוות המקצועי שאחראי גם על הצ'יפים, עשוי לקחת פיקוד. גם מאמן הנוער הוזכר. לויטה יוכל לשחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

קצת פחות משבועיים לפתיחת שלב הבתים בליגה האירופית, נגיף הקורונה ממשיך להכות בצורה קשה בהפועל באר שבע. היום (שבת) נודע כי גם צמד עוזרי המאמן, מאור מליקסון ואליניב ברדה, נמצאו חיוביים לנגיף אצל מחזיקת הגביע. הם למעשה מצטרפים כמובן ליוסי אבוקסיס שנדבק עוד קודם לכן. גם מנכ"ל המועדון אסי רחמים חיובי לנגיף וכך גם בנו השוער השני רז רחמים. בסך הכל יש 16 נדבקים בשורות מחזיקת הגביע.

בב"ש מסרו הערב: "לשמחתנו, כל מי שנמצאו מאומתים לנגיף, בכל הבדיקות שנעשו, מרגישים טוב. רופא המועדון ד"ר ליאור זלר נמצא בקשר ישיר עם משרד הבריאות לקראת חזרה לאימונים על פי מתווה הקבוצות המשחקות במסגרת בינלאומית. יתר השחקנים שחלו, ישובו לאימונים בתום ימי הבידוד ולאחר שיבצעו מספר בדיקות ובקרה של הצוות הרפואי".

כחלק מהמתווה עליו החליט בתחילת השבוע הצוות הרפואי והניהולי במועדון, התקיימו אתמול (שישי) בדיקות קורונה למספר שחקנים ובדיקות נוספות יתקיימו גם היום תוך הפרדה מוחלטת בין הנדבקים. כזכור, לא מעט שחקנים מהקבוצה נדבקו בנגיף – ז'וסואה, בריירו, אוהד לויטה, איתן רצון, עילאי מדמון ודוד קלטינס וכמובן גם לואי טאהא שנמצא חיובי במסגרת הבדיקה שעבר עם שחקני נבחרת ישראל.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1007139

אז מה ההשלכות של מה שקרה במועדון? ראשית, למרות ההידבקות של השוערים אוהד לויטה ורז רחמים, במועדון הבינו כי השוער הבכיר יוכל להשתחרר עשרה ימים לאחר שנדבק ויוכל להיות בסגל. גם רז רחמים אמור לצאת מהבידוד לפני המשחק. יחד עם זאת ההחלטה על זהות השוער הראשון תתקבל כשהשניים יגיעו לאימון ובמועדון יבדקו האם אכן כשירים לפתוח. זאת משום שחלק מחולי הקורונה מגלים סימני עייפות ותשישות לאחר סיום הבידוד.

בעקבות העובדה שלויטה אמור לחזור בשבוע הבא, למועדון אין שום כוונה להחזיר את אריאל הרוש שכרטיס השחקן שלו עדיין שייך לה.

אז מי ייאמן את הקבוצה בינתיים? בקבוצה קיוו לשוב מחר (ראשון) לאימונים וכעת ייבחנו את המצב מחדש. בסוף השבוע סוכם כי אבוקסיס ינהל את ההכנות למשחק מהבית כשברדה ומליקסון יהיו אלה שיעבירו את האימון. כעת לאחר שנדבקו, במועדון שקלו היום שלוש אפשרויות: הראשונה היא שיעשה זאת יוסי טוויל מאמן קבוצת הנוער. האופצייה השנייה היא שאורי אבולעפיה, אחד מאנשי הצוות המקצועי, שאחראי על נושא הצ'יפים של הקבוצה הבוגרת – ייקח פיקוד.

ייתכן שבמועדון יחליטו בסופו של דבר להעביר לו את המושכות שכן הוא פעיל באופן קבוע עם הקבוצה הבוגרת ומחובר לצוות המקצועי. אופצייה שלישית שעלתה הערב היא שרון אביטן, המנהל המקצועי של מחלקת הנער. יש לציין כי במועדון חשבו על האופצייה של אבולעפיה לאחר שכל הצוות המקצועי נדבקו.

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי