אבוקסיס חיובי לקורונה, שני שחקני ב"ש נוספים דיווחו על תסמינים

בבדיקה הנוספת אותה ערך מאמן הקבוצה, התברר כי גם הוא נושא את הווירוס. הודעות פייק שנשלחו אתמול לשחקנים הגבירו את הבהלה. מה עובר על הקבוצה מבירת הנגב, שחוששת לקראת המאבק באירופה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע לא הופתעו מתוצאות בדיקת הקורונה אמש, שמצאה כי שבעה שחקנים נדבקו בנגיף (כולל טאהא שנמצא חיובי בנבחרת ישראל) ובמהרה החל חשש לגבי מצבו של יוסי אבוקסיס, שנבדק באופן פרטי ותוצאת הבדיקה חזרה גבולית. אולם היום (רביעי) בשעות הבוקר הודיעה הפועל באר שבע כי בבדיקה הנוספת שערך אבוקסיס, נמצא כי הוא חיובי לנגיף הקורונה.

אבוקסיס חש שלא בטוב כבר שלשום. אתמול בבוקר, כאשר הקבוצה הגיעה לבדיקה מרוכזת, המאמן הודיע להנהלת המועדון כי הוא לא חש בטוב ולא מסוגל להגיע למתחם. הדבר העלה את החשש כי המאמן מפתח סימפטומים והוא התבקש לערוך בדיקה פרטית. מכיוון שהתוצאה גבולית, המאמן התבקש לעשות בדיקה נוספת, שכאמור חזרה בשעות הבוקר עם תוצאה חיובית. "עד אתמול הכל עבר חלק. שמרנו על הנהלים ומאז המשחק לא התאמנו. אחרי המשחק נגד פלזן התחבקנו וחגגנו, יכול להיות שזה הגיע משם", אמרו בקבוצה.

שחקני הקבוצה שלא נדבקו בנגיף לא יגיעו לאימון, אבל התבקשו לערוך אימון יחידני כדי לנסות לשמור לפחות על כושר גופני. באר שבע תמתין בסוף השבוע, כדי לראות שעובדים נוספים לא מפתחים תסמינים, ורק אז היא תחליט מתי לחזור. במהלך היום הופצו מספר הודעות כוזבות בדבר תוצאות הבדיקה של השחקנים. "עשו מעשה מכוער, הפיצו משהו ברשת החברתית וגילינו שחלקנו נדבק. לא הבנו מאיפה זה בא. מכיוון שאחד מאנשי הצוות ששמו הופץ כבר קיבל תשובה שלילית הרבה קודם, הבנו שמדובר בפייק", אמר אחד השחקנים.

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

בעקבות התשובה החיובית של מאמן השוערים גילי בן נחום, במועדון חששו מלכתחילה שגם השוער אוהד לויטה, ששהה סמוך אליו בהכנה למשחק ולאחריו, נדבק גם הוא – מה שלבסוף קרה. דרוש זמן קצר יותר כדי להיכנס שוער לכושר, אבל בכל מקרה כבר הכינו את רז רחמים למקרה שלא יוכל לשחק.

בבאר שבע ציינו כי פרט ללוויטה, גם איתן רצון, נועם גמון, איליי מדמון, מריאנו בריירו ודוד קלטינס נדבקו וכאמור טאהא הצטרף לרשימה בהיותו בסקוטלנד עם הנבחרת. גמון שהה בבידוד קודם לכן, בגלל מקרה אישי, כך שלא בא במגע עם שחקנים במהלך המשחק. בנוסף לספורט1 נודע הבוקר כי שני שחקנים נוספים של הפועל באר שבע דיווחו על תסמינים ובמועדון נערכים לאפשרות שיהיה בימים הקרובים עוד נדבקים.

"החשש האמיתי היה שיותר מעשרה נדבקו, התוצאות שהגיעו הרגיעו אותנו מעט, אבל כמובן שיש דאגה לשחקנים שנדבקו", אמרו במועדון, שם חששו בתחילת השבוע מ"אפקט מכבי תל אביב", שיגרום להם להכנה לקויה באירופה.

אוהד לויטה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי