מכבי חיפה תצא למחנה אימונים בסרביה, שועה יישאר בישראל

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

הירוקים קיבלו את האישורים הדרושים וימריאו לבלקן. החלוץ שנמצא בדרך החוצה ביקש להישאר בארץ על מנת להמשיך את המו"מ. "אם לא יבשיל עד כדי חתימה הוא יחזור לאימונים" נמסר מהמועדון. גלזר הצטרף למחנה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עתידה לצאת מחר (ראשון) למחנה אימונים בסרביה, זאת לאחר שקיבל המועדון את כל האישורים הדרושים וכל שחקני הסגל והצוות המקצועי נמצאו שליליים לנגיף הקורונה.

מי שלא יצטרף למחנה האימונים הוא החלוץ ירדן שועה, שנמצא בדרך החוצה מהמקבוצה. "לבקשת ירדן שועה וסוכנו דודו דהאן, החלוץ שאמור היה לצאת למחנה יישאר בישראל להמשך מו"מ. במידה ולא יבשיל המו"מ לחתימה, ישוב השחקן להתאמן עם הקבוצה עם חזרתה לישראל" כך נמסר ממכבי חיפה.

בשלב זה ימשיך שועה בתכנית אימונים אישית. כזכור, לפני כשלושה שבועות ביקש השחקן לעזוב מיידית את מכבי חיפה. הוא מעוניין לעבור לבית"ר ירושלים, אך בשלב זה אין כל סיכום בינו לבין לקבוצה מהבירה ואף קיימים פערים גדולים בין המועדונים. במכבי חיפה העבירו השבוע מסר ברור: "העסקה תלויה במשה חוגג ובשועה".

שועה. לא ייצא עם מכבי חיפה למחנה האימונים | מאור אלקסלסי

בניגוד לשועה, עומרי גלזר יהיה חלק ממחנה האימונים בבלקן. השוער לא היה חלק מהקבוצה במשחקי הליגה האירופית, כשהוא עצמו ניסה למצוא קבוצה חדשה עד סיום מועד העברות. נציגיו אף ניהלו שיחות עם מספר קבוצות מפולין והולנד, אך זה לא הגיע לכדי סיכום וגלזר יישאר חלק מהקבוצה לפחות עד ינואר.

"גלזר יהיה חלק מהסגל של מכבי חיפה ואם יוכיח את עצמו, אז יזכה להזדמנות כמו כל אחד אחר" אמרו במועדון. בנוסף, השוער הראשון ג'וש כהן סובל מזיהום במרפק והוא ייצטרף למחנה לאחר שיקבל טיפול.

יאניק ווילדסחוט ייצא לסרביה עם הקבוצה לאחר שקיבל את אישור משרד הבריאות לכך, זאת בעקבות העובדה שנדבק בקורונה לפני כשלושה שבועות. בין השאר זומנו לנסיעה גם מספר שחקני קבוצות הנערים שנמצאים במתכונת אימונים רגילה ומתכוננים למשחקי מוקדמות ליגת האלופות לנוער, וחלק משחקי קבוצת הנוער שייצטרפו לבוגרים.

עומרי גלזר
גלזר. יקבל הזדמנות כמו כולם | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי