שכרו של חנן ממן מרתיע את הפועל חיפה: "כרגע זה נראה רחוק"

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

בכרמל מתלבטים בנוגע לצירוף הקשר, שהרוויח כ-200,000 דולר לעונה בבית"ר והחזרתו תחייב שחרור של מספר שחקנים: "מדובר בעלויות גבוהות", אמר גורם במועדון. קייס גאנם הצטרף לאימונים ב"זום"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חיפה שקלו לפעול כמו היריבה העירונית ולצאת למחנה אימונים בחו"ל, אך נראה כי בסופו של דבר ימתינו בסבלנות להחלטות משרד הבריאות ומנהלת הליגה, כאשר במועדון מעריכים כי יוכלו לחזור לאימונים בזמן הקרוב. בינתיים, השחקנים של חיים סילבס ממשיכים להתאמן דרך אפליקציית "זום" על פי התכנית שהתווה מאמן הכושר דני ביבס.

מי שהצטרף לאימוני ה"זום" לאחרונה הוא קייס גאנם, שחקן החיזוק שאף קיבל הודעות רבות מהאוהדים, שמקווים כי השילוב בינו לוויליאם אגאדה יניב שערים רבים במהלך העונה.

התלבטות נוספת שעלתה בימים האחרונים נוגעת לחזרתו של חנן ממן. מבחינת הקשר, ששוחרר מבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, האופציה הראשונה שעלתה היא חזרה לשורות החיפאים, אך במועדון מבינים כי שכרו יהווה מכשול רציני. ממן הרוויח מעל 200,000 דולר לעונה בקבוצה מהבירה, ובהפועל חיפה מודעים לכך שעל מנת לצרפו ייאלצו לשחרר מספר שחקנים מהסגל. גורם במועדון אמר בנושא: "שמו של חנן ממן נלקח בחשבון על ידי הצוות המקצועי ועל ידי יואב כץ, אבל מדובר בעלויות גבוהות. כרגע זה נראה רחוק".

גאנם. האוהדים מקווים לשערים רבים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי