עידן נחמיאס: "מחכים לחזור לאימונים, המטרה היא פלייאוף עליון"

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

קפטן הפועל קריית שמונה התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "לקחו לנו את הכדורגל, שזו העבודה והשגרה שלנו, חשוב שנחזור גם כי זו נחמה לאנשים שיושבים בבית"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל קריית שמונה ממתינים להוראות של משרד הבריאות ומנהלת הליגות לגבי חידוש האימונים. המטרה היא לחזור ולהתאמן באופן מלא כבר השבוע, בוודאי לאור העובדה שבניגוד לקבוצות אחרות בליגה, בעלי הקבוצה, איזי שרצקי, החליט שלא להוציא את שחקניו לחופשה ללא תשלום.

הקבוצה אמנם לא עורכת אימונים סדירים בימים אלה, אך חלק מהשחקנים נמצאים במסגרת נבחרת וממשיכים באימונים מלאים, מה שמעודד את אנשי המועדון. בין השאר מדובר בסמואל בראון, אורי דהן וזיו מורגן בנבחרת הצעירה ויוג'ין אנסה בנבחרת גאנה. האחרון אמנם נפצע ביום חמישי במדי נבחרתו והדבר גרם לחשש בקריית שמונה, אך לאחר מספר שיחות עם החלוץ נראה כי לא מדובר בפציעה חמורה ואנסה יהיה כשיר לחזרה לליגה.

במקביל, במועדון מנסים להמשיך ולשמור על קשר בין האוהדים לשחקנים וערכו אתמול ראיון עם הקפטן עידן נחמיאס. האחרון ענה לשאלות האוהדים באתר הרשמי ודיבר על עצירת הכדורגל: "זאת מציאות לא פשוטה. עבורנו השחקנים מדובר בסיטואציה קשה, כי לקחו לנו את הכדורגל שזאת העבודה שלנו והשגרה שלנו. זה מאוד חשוב שהכדורגל יחזור כי זו נחמה לאנשים שיושבים בבית".

רז נחמיאס | מאור אלקסלסי

הבלם גם התייחס לפתיחת העונה הטובה והמטרות: "פתחנו טוב את העונה, במיוחד אחרי העונה שעברה. אנחנו מחכים כבר לחזור לאימונים ונקווה להמשיך ולהצליח. המטרה בקריית שמונה היא להגיע לפלייאוף העליון ואז נחשוב על מקומות 1-4".

נחמיאס גם סיפר כי מודל החיקוי שלו הוא בלמה של ליברפול וירג'יל ואן דייק: "הוא עושה הכל בקלאס וכל הפעולות טובות. משחק הראש שלו בכלל נהדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי