מקורב לאבוקסיס: "התעסקות בנבחרת תפגע בקבוצה. אין סיבה שלא ימשיך"

מאמן הפועל באר שבע, שייצא מבידוד בסוף השבוע, צפוי להוציא הודעה לאחר המשחק מול סלובקיה. הקבוצה תתאמן אחה"צ, לאחר שכל העובדים שנבדקו בפעם השלישית קיבלו תשובה שלילית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בצל התפשטות הנגיף ההולכת וגוברת בישראל ובצ'כיה, הפועל באר שבע תארח ביום חמישי הבא את סלביה פראג. אחרי הניצחון של נבחרת צ'כיה אתמול בארץ, גם במדינה היריבה מודאגים מאוד מקצב ההדבקה והמשחקים שם נערכים ללא קהל, אבל לבאר שבע יש צרות משלה – 16 נדבקים, בהם המאמן יוסי אבוקסיס והכוכב ז'וסואה, שאמורים לצאת מהבידוד לפני המשחק.

אבוקסיס יוכל לצאת מהבידוד בסוף השבוע, כך שהוא יוביל את ההכנות בשבוע הבא. היום התקבלו תוצאות בדיקת הקורונה של כלל העובדים שיצאו שליליים בבדיקה השנייה וכל הנבדקים קיבלו תוצאה שלילית גם הפעם.

המשמעות היא שהיום אחר הצהריים תשוב הקבוצה להתאמן בהדרכת המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שרון אביטן שימלא את מקומו של יוסי אבוקסיס ויזכה לסיוע של פלג חמדי ומאמן הכושר, שי שטרית. בנוסף, ילווה את השחקנים הפיזיולוג אורי אבולעפיה בהמלצת יוסי אבוקסיס.

יוסי אבוקסיס
אבוקסיס וצוותו חוגגים אחרי פלזן | אודי ציטיאט

עוזר המאמן מאור מליקסון, שדיווח לראשי המועדון כי אינו חש בטוב כבר לפני מספר ימים, גם הוא יוכל לצאת לפני המשחק מבידוד וכמוהו אליניב ברדה שיוכל להגיע למשחק. במועדון טרם הגיעו להבנות עם רמזי ספורי, אך הוא צפוי להיות בסגל.

אתמול פרסמנו כי אבוקסיס צפוי להודיע בקרוב כי אין לו עניין לעסוק בנושא נבחרת ישראל עד תום הקמפיין. המאמן ייפגש עם הפועל באר שבע על עתידו וכרגע רוצה להתרכז בקבוצה ולא במינוי הבא שלו. "צריך להבין, יש המון משמעויות להתעסקות כזאת. זה יפגע בקבוצה, יפגע בהכנות, וכמו שכבר הבנתם – אף אחד לא הבטיח ליוסי את משרת המאמן הלאומי. מה שקורה עם המינוי האחרון שינה את הגישה של מאמנים, הם הבינו ששום דבר לא בטוח והוועדה יכולה להחליט הכל", אמרו בסביבתו של המאמן.

"הוא רוצה להתרכז בקבוצה ולא מתכוון לעסוק לשנייה בנבחרת כל עוד לא יקראו לו לראיון. אין סיבה שלא ימשיך בבאר שבע", סיכמו מקורביו. אבוקסיס עשוי להוציא הודעה בעניין לאחר המשחק של הנבחרת מול סלובקיה מחרתיים.

עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס, קורונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי