הקפטנים לנתניהו ואדלטשיין: "החזירו את הספורט לחיים, לפני שיהיה מאוחר"

הקפטנים של קבוצות ליגת העל בכדורגל | ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל

לקראת ישיבת הממשלה וקבינט הקורונה, במהלכה יוחלט האם הספורט ישוב לאימונים, בכירי השחקנים פנו במכתב לראש הממשלה ושר הבריאות: "מבקשים שתובילו ותבצעו בחירות אמיצות. זה הזמן להתעשת"

(גודל טקסט)

אחרי המכתב של יושבי ראש מנהלת הליגה בכדורגל ובכדורסל ובהמשך לקמפיין שמוביל ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל להחזרת האימונים המקצועניים, שלחו היום (שני) הקפטנים של קבוצות ליגת העל בכדורגל מכתב נוקב לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, בו הם דרשו לשוב לאימונים וזאת לקראת ישיבת הממשלה וקבינט הקורונה מחר.

"אנחנו מבקשים מכם דבר פשוט", הם מבהירים במכתב, "שתנהגו בנו לפי אותן אמות מידה שאתם תובעים מאיתנו. שתהיו מקצועיים ושתיקחו החלטות בשיקול דעת – כי הן משפיעות גם על אחרים. שתובילו ותבצעו בחירות אמיצות – גם כשקשה. אימוני הכדורגל בישראל מושבתים זה שלושה שבועות. המשך המצב משמעו ריסוק עונת הכדורגל".

בהמשך המכתב, עליו חתום גם מנכ"ל ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל מושיקו מישאלוף, כותבים הקפטנים: "ההקצבות המוסדיות נעלמות וכמה מהקבוצות שלנו בסכנת פעילות מוחשית. ואנחנו – אותנו אי אפשר יהיה להחזיר סתם כך פתאום לפעילות מקצוענית. זה פשוט לא עובד כך. מאחורינו – מאות אלפי אוהדים, שמרגישים מיותמים. לפנינו – משפחות באי ודאות מוחלטת. זה הרגע להתעשת. אנחנו, מצדנו, נעמוד בכל מתווה בריאותי הגיוני וסביר על מנת לשוב לאימונים".

"הכי קל לסגור הכל במכה", כותבים הקפטנים למקבלי ההחלטות, "אבל האם זו באמת ההחלטה הנבונה? האם הספורט הישראלי צריך להימצא בסכנת קיום? אנחנו חושבים אחרת ודורשים התייחסות רצינית – החזירו את הספורט לחיים, לפני שיהיה מאוחר".

הקפטנים של קבוצות ליגת העל בכדורגל | ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי