חברי הכנסת שינו את דעתם: יקראו לגרוטו להחריג את הכדורגל

איתמר גרוטו
איתמר גרוטו | אבשלום ששוני

לספורט1 נודע כי חלק מחברי ועדת חוקה, חוק ומשפט שהצביעו נגד חזרת הכדורגל, מתכוונים לשנות את החלטתם בישיבה הגורלית. כלפון עושה מאמצים כבירים, במנהלת נערכים להחמרה בתנאי האימונים

(גודל טקסט)

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, אישר עקרונית את אימוץ מתווה אופ"א לפיו ניתן יהיה לקיים את הליגה הסדירה בתנאי שלכל קבוצה יהיו 13 שחקנים בסגל. אלא שבינתיים, במקביל לציפייה להודעה על חזרת הכדורגל הישראלי לפעילות (אימונים ב-14 או ב-15 לחודש, משחקים ב-31), במנהלת הליגה נערכים לקראת הישיבה הגורלית של קבינט הקורונה מחר (שלישי), שם יתברר האם ניתן לחזור לאימונים מיידית. בכנסת עסוקים כמובן בחזרת פעילות המשק לשגרה, כשהספורט הוא אחד מיני סעיפים רבים בתוך מתוות חזרת המשק לפעילות, אך גם שם הודו כי נושא הספורט מרכז עניין רב יחסית.

אחרי המכתב ששלח ארז כלפון מוקדם יותר לראש הממשלה ולחברי הכנסת, בו הוא מתריע כי אם אימוני הכדורגל יידחו פעם נוספת זו תהיה מכה אנושה לספורט, נערכה שיחה בין כלפון לפרופ' גרוטו בעניין החזרה לאימונים. יו"ר המנהלת הודיע לגרוטו כי מבחינתו, הוא ידאג שכל חדרי ההלבשה יישארו סטריליים לפני האימונים. לפיכך, ייתכן שהחל מיום חמישי, אם הכדורגל אכן יחזור לפעילות, הקבוצות יצטרכו למצוא פתרון אחר – אחד מהם הוא שהשחקנים יגיעו לאימון לבושים במדי הקבוצה וכך ימנעו התקהלות מיותרת לפני האימון ויעלו ישירות לכר הדשא.

לספורט1 נודע כי חלק מחברי הכנסת שהצביעו נגד ההחלטה להחריג את האימונים, מתכוונים לשנות את החלטתם. כך למשל, חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, סבור כעת שיש להחריג את האימונים. בשעות האחרונות מופעל לחץ גדול על חברי הכנסת שהם חלק מוועדת חוקה, חוק ומשפט, שרובם נציגי הליכוד וכחול לבן, על מנת שיתאגדו לצורך החזרת הכדורגל. "כל החלטה אחרת פירושה מכה אנושה לספורט", הסבירו היום במנהלת לקראת הישיבה הדרמטית.

ארז כלפון
כלפון. מאמצים כבירים להחזרת הכדורגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי