הפועל ת"א הודיעה: השחקנים והצוות יצאו לחל"ת

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

במועדון האדום קיבלו את ההחלטה בעקבות הפסקת האימונים: "לא רצינו להגיע למצב הזה, אבל לא נותרה לנו כל ברירה. הממשלה לא מאפשרת את קיום הספורט המקצועני"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפתעה בהפועל תל אביב: שחקני המועדון והצוות המקצועי יצאו לחל"ת רטרואקטיבי – מיום הפסקת האימונים ועד לחזרת הכדורגל המקצועני לפעילות, כך הודיעו היום (שני) הקבוצה. מחר תתקיים ישיבת קבינט הקורונה הגורלית בו יוחלט האם פעילות הספורט תחודש.

הפועל ת"א הודיעה: "כמועדון, לא רצינו להגיע למצב הזה, אבל לא נותרה לנו כל ברירה. הממשלה לא העבירה עד היום סכום כלשהו עבור תמיכות שהובטחו על ידי שריה – ובכך, לא מאפשרת את קיומו של ספורט מקצועני. אין הכנסות למועדוני הכדורגל, פעילות הענף הופסקה ונפגעה אנושות על ידי הממשלה – שככל הנראה אינה מעוניינת בהמשך קיומו של הכדורגל המקצועני. כולנו תקווה כי יימצא פתרון יעיל להחזרת הכדורגל במתווה כזה או אחר – וכולנו נשוב למגרשים במהרה".

עוד לפני כן, באופן לא מסודר ובהודעות לחלק קטן מהשחקנים, הודיעו בקבוצה על הכוונה להוציא את כולם לחל"ת. הצוות המקצועי, ניר קלינגר ומשה סיני, לא היו שותפים למהלך, והשמועות סביב ההחלטה שהתקבלה עברו בין השחקנים בהודעות ושיחות טלפון.

שחקני הפועל תל אביב. מתיחות עם ההנהלה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי