ניר ברקוביץ' יאמן את בני יהודה, אחי נצרת תדרוש פיצוי

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

יש מחליף לאלישע: הכתומים מינו את המאמן שסיכם עד תום העונה וידריך לראשונה בקריירה בליגת העל, אך המועדון שהוא עזב הופתע מהמינוי. אברמוב: "ידענו לתת צ'אנס לשחקנים צעירים, לא רואה שום דבר שונה במינוי הזה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי עזיבתו המפתיעה של אלישע לוי, בני יהודה מצאה את המאמן הבא שלה: ניר ברקוביץ'. המאמן עזב את אחי נצרת מהליגה הלאומית, סיכם את תנאיו אצל הקבוצה משכונת התקווה ויחתום לעונה אחת. זו תהיה הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא ידריך קבוצה בליגת העל.

לאחר שברק אברמוב ישוב לישראל תתבצע החתימה הרשמית. אחיו של אייל ברקוביץ' ייצא לדרך חדשה, כאשר יעביר כבר את האימון הקרוב שאמור להיערך ברביעי, כשמחר תאושר רשמית החלטת קבינט הקורונה להחזיר לפעילות את הספורט הישראלי.

עם זאת, לא הכל ורוד, מכיוון שבאחי נצרת הופתעו מהמינוי של ברקוביץ' ועזיבתו המפתיעה, אשר נעשתה ללא ידיעתם לטענת גורמים במועדון. יו"ר הקבוצה, מאהר חאמד, שוחח עם ברקוביץ' שציין כי העובדה שנמצא בחל"ת מאפשרת לו להתפטר באופן חד צדדי. במועדון הצפוני בוחנים את הסוגיה מבחינה משפטית. חאמד אמר: "אני לא אעמוד בדרכו של ברקוביץ', אבל אדרוש פיצוי ממנו או מבני יהודה".

ברק אברמוב
ברק אברמוב | דני מרון

"גאה ונרגש להצטרף לאחד המועדונים המצליחים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות", אמר ברקוביץ'. "מועדון שעבר שינוי ניכר וששואף להמשיך להשתפר ולהתקדם. אני רואה בתפקיד הזה אתגר גדול, אבל אני אדם שמונע וחי מאתגרים. מחכה כבר לאימון הבכורה".

הבעלים ברק אברמוב: "ניר מאמן מוכשר עם מוטיבציה גדולה להצליח, להתקדם ולהשתפר וזה תואם את תפיסת העולם שלנו במועדון. כמו שידענו לתת צ'אנס לשחקנים צעירים או לכאלה שהוגדרו אנונימיים לפני שהגיעו אלינו, אני לא רואה שום דבר שונה בלתת לניר את ההזדמנות הראשונה שלו בליגת העל. כולנו בבני יהודה תל אביב מאחלים לניר בהצלחה ונעשה הכל בשביל שזה גם יקרה".

השתתף בהכנת הכתבה: מיכאל וייסרמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי